svar till frågestund del 2

-.-.-.DATE 2011-01-08 TIME 12:25:00
1. Hejsan, härlig blogg du har!
Jag undra käkar du p-piller, i så fall vilken sort? Några bivärkningar?


svar: yes, det gör jag! jag tar neovletta och jag har inte fått några biverkningar :)


2. När du börjar göra smink-tutorials, ska du göra dem "the american way" på youtube (som t.ex. michelle phan, dulcecandy87 och alla dem!)? Kommer dem att vara på svenska? jag tror du skulle kunna göra en "internationell" karriär på youtube faktiskt, för du är en sån här söt och glad tjej man gärna bänkar sig framför youtube för att se :)
och när får vi se smink-tutorials? :p


svar: oj, så gulligt! hhihi. jag vet inte, jag har inga planer på det iallafall. får se hur bra jag och min kamera samarbetar isåfall, jag är inte så duktig när det gället filminställningen på min kamera haha. eventuellt att jag sminkar och filmar på någon annan... hm. men vi får se!


3. jobbar du`?
du shoppar väldigt ofta, hur räcker pengarna till?
hur är det att bo ensam utan föräldrarna? :)


svar: nej, jag pluggar sista året nu. hehe. men vill ha ett jobb på typ face stockholm, mist stockholm, make up store eller något liknande! grrr
oj, det tycker jag inte att jag gör faktiskt :P jag får pengar av mina föräldrar... hehe
det funkar asbra! fast det där med att städa, diska, laga mat och tvätta kunde ju gått bättre med lite hjälp från mami, hihi. jag tar hem min tvätt hahahha, fast jag ska börja lära mig tvätta på egen hand nu. jag vågar inte gå ner i min tvättstuga ensam...


4. äter du korv?
lakrits, do u like it? ^^
Du har en bästa vän, en kille, ingen kan ersätta honom! Han är helt enkelt din, och bäst. Och han tycker samma som dej. Men en dag får du mer känslor för honom. Du är kär i honom. Du vill ha ett förhållande med honom. Men samtidigt är du rädd att du kanske kommer förlora honom. Visst han är din bästa vän, han kanske förstår dej. Men ändå? Tänk om ni tappar kontakten.. och blir bara "vänner" och inte "bästa vänner". Vad skulle du göra i den situationen tirak? <3
finns det någon viss person du ogillar ganska mycket, och om, varför?
hur går det med din tandställning? <3

svar: haha jaaa jag älskar korv!! speciellt grillad korv med mos och johnny's sötstark (senap) från sibylla ♥
jag hatar sötlakrits, men älskar saltlakrits!
hm... jag skulle först funderat över hur pass mycket jag gillade honom och om jag var beredd att ta risken. är det något som inte går över så skulle jag chansat och berättat för honom
nej det finns det inte
men va? tandställning? jag har jättefina tänder! jag har aldrig haft eller kommer få tandställning :0


5. Hej du är 18 va?. En personlig fråga kanske, Men vilken bh storlek har du just nu och vilken hade du som 15 åring?. Ungifär samma?

svar: oj... när jag var 15 år gick jag i... hm, nian. kommer faktiskt inte ihåg! nu har jag runt 80B hehe


6. Va tycker du om storbloggarna? -jag har ingen direkt åsikt om dom. förrutom att jag hatar kissie hahaha
Senast inkomna sms? -aha synd , jag som behövde en resevplats någonstans utifall mr ***** somnar igen ;)! ( du loggades ut på chatten ;p)
Senast skickade sms? -ah jag vet, tycker också att jag är lite töntig... vill gå ut :( jaa, jag vet, älskar dig med hihi
Lust att göra en årsresumé? -har typ inga gamla bilder så det går nog inte...
Hur länge tänker du blogga? -tills jag inte orkar mer!
vill se dina paintskills, så jag requestar dig att rita en bild på dig själv när du shoppar! -hahahah ok då...!
Om du måste välja en outfit du ska ha på dig varje dag i hela ditt liv, vilken skulle det vara då? -åhh då måste det vara sköna kläder ju... ett par jeansshorts, ett soft linne och ett par flipflops + massor med ringar & armband (jag inbillar mig att jag bor i ett varmt land...)
Snyggaste killen och tjejen i världen är enligt dig? -neeeej hatar denna fråga... men adriana lima och megan fox heheh och kille vet jag inte... finns så många :(
Va kan du tala för språk? -svenska, engelska flytande. lite vietnamesiska, lite franska, lite italienska hah
Vilket land vill du resa till? -alla världens länder typ!
kan du visa några gamla bilder på dig (A)? -ok, ska se om jag hittar =)
Röker du? -neeeej!!!
var hoppas du på att befinna dig när du är 25 år och typ 40 år? -25 så hoppas jag att jag bor i usa och jobbar/pluggar inom hudvården/skönhet, lever livet och tar vara på varje dag som går! 40 år så hoppas jag att jag är gift och har ett barn åtminstonde och har en framgångsrik karriär
Är du beroende av något? -pengar...:$ HAHAH SKOJA! nej men mascara och nånting att ha på läpparna. min mobil med!
Har du nån dold talang? -jag kan vibrera på mina pupiller!!!
Vart får du inspiration ifrån? -tidningar, andra bloggar, skyltfönster, ja överallt!
Om du fick vara nån annan för en dag, vem hade du velat vara? -jag vet inte... nån cool människa som gör coola saker som jag själv inte brukar göra. typ hora? nej skoja bara hah
Om du varit en kille för en dag, va hade du gjort? -jag hade lekt lite med min dingdong HHEHE sen hade jag gått runt och raggat brudar på krogen och sen dumpat dom
Om du fått en önskning va hade du önskat? att jag var rik!
Va e det mest romantiska du varit med om? -oj... det vet jag inte... haha. det händer inte mycket romantiska saker i min värld... kanske när jag var i kroatien och en kille jag aldrig någonsin träffat förrut följde mig hela vägen hem mitt i natten (ok, tidigt på morgonen) och öppnade sitt hjärta för mig och sedan ville kolla på soluppgången med mig
Det bästa minnet från när du var liten? -tror det var när jag fick ett helt kit med prinsessgrejer, omg jag var SÅ lycklig! dock inte bästa minnet
Bästa resan? -kroatien sommaren 2010 med mina tjejerrr!
Favoritbutik? -har ingen
Favoritfärg? - har ingen
Favoritmat? -ost och skinkpaj med broccoli hahah
Favoritlåt? - har ingen
Har du ett brett umgänge eller få och nära vänner? -har ett brett umgänge, men jag har också nära vänner som endast är några få
Vad tycker du är de viktigaste egenskaperna hos en vän? -en vän ska vara ärlig och respektera den andre, samt omtänksam och förståelig (är det ett ord?)
Hur många personer har du varit kär på riktigt i? -bara en!
Vilken kändis skulle du helst vilja träffa? -åhhhh det finns så många... men kanske... nej jag vet inte haha
Är du kittlig? -omg, skoja inte! JA! överallt! 

...du sa 'en massa'' frågor (A) kram!! :)

Vannichis - Blogg om min vardag!

SV; Hiihii okej :)

DATE 2011-01-08 TIME 12:54:01
WEBSITE: http://vannichis.blogg.se/
Evelina

hahaha mannen, ska följa dig till tvättstugan och visa hur man gör!!!!! eventuellt bara hålla din hand för du är så rädd hehehe

DATE 2011-01-08 TIME 13:46:13
WEBSITE: http://evelinavonseth.blogg.se/
Kaleido

HAHAHAHAHAHAH! Hade lekt lite med min dingdong? HAHAHHA x'D

DATE 2011-01-08 TIME 19:10:01
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/
kajsa

det heter förstående och inte förståelig haha (a)

DATE 2011-01-09 TIME 01:13:10
WEBSITE: http://babababababa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0