svar till frågestund del 1

-.-.-.DATE 2011-01-07 TIME 18:44:39
1. vad är viktigast för dig med en kille?

svar: åhh det finns så himla mycket, men att han är omtänksam, rolig och smart! sånt gillar jag hos en kille. det är också viktigt att killen inte är en sån här liten lost puppy som inte vet vart han ska ta vägen, han ska vilja nånting i livet helt enkelt.


2. har du en kill checklista?
Har du tips för folk i grundskolan hur de kan få högre betyg? Hur gjorde du för att fjäska upp betyg?

svar: förstår inte vad du menar med kill checklista?
dom tipsen jag har är väl ganska klychiga men det är faktiskt att kämpa och försöka hitta motivationen nånstans. du kan inte fjäska dig till dina betyg. det funkar inte så och det kommer inte funka senare heller. jag höjde mina betyg riktigt mycket under vårterminen i nian eftersom jag hade ett mål som jag ville nå. jag ville komma in på IB och trodde att det var superhöga intagningspoäng så jag pluggade röven av mig hela den terminen och höjde mig i princip alla ämnen!


3. Har många killar har du haft?
Ris eller nudlar?
Har du någongång haft en fjortisperiod?
Hur många är ni i familjen?
Kan du inte göra ett videoinlägg någongång? :D


svar: bara en faktiskt, hihi
eh... ris. eller... nudlar. nej, ris! eller beror på...
haha jaa, precis som alla andra (typ)! det där med extrem snelugg, extrem volym, extremt ljusa läppar... ah, been there done that
vi är 6! jag har tre syskon, hehe
ehh... ok, kanske! 


4. hur många läsare har du?
och din blogg är sjukt bra alltså!
fortsätt med det du gör ;) du är en stor förebild för många :)
peace n' love nicole.


svar: det beror helt på hur aktiv jag själv är! de dagar jag inte är aktiv så kan jag ha runt 200-250 läsare men annars normalt har jag väl runt 300-400
tack så hemskt mycket! hiih :)


5. Hur många läsare har du?
Vilken blogg läser du dagligen?
Vilken blogg skulle du vilja äga?
Vilken blogg skulle du INTE vilja äga?

svar: se svar ovan.
jag läser hugo rosas och andreas wijks blogg dagligen, ibland kenzas. sen läser jag mina vänners bloggar och självklart era (jag läser alltid dom bloggar som kommenterar hos mig)!
jag vet inte... skulle inte vilja äga nåns blogg faktiskt men skulle vilja bli polare med andreas wijk för han har så snygg stil och är så snygg hahahah
jag vet inte! skulle inte vilja äga någons spm sagt hehe


6. När känner du dig som snyggast? ;)

svar: hm... när jag har en fin klänning på mig och har fixat mig inför en partykväll! eller när jag har nya underkläder på mig... heheheh


7. Vad är dina tre största intressen?
Bästa artist/band i världen?
Tre positiva saker om dig?
Tre negativa saker om dig?

svar: sjunga/spela piano, sminka folk och typ... shoppa? heheh
åhh! har sagt det förrut, men jag hatar den frågan! jag kan inte nämna bara ett band eller en artist som är 'bäst'...
jag är alltid glad, jag är lätt att umgås med och jag är...... snäll (hehe)
jag har ett hett temperament, jag kanske kan uppfattas som bitchig ibland (är inte det, lovar!) och är bra på att skjuta upp saker


8. Jag såg att du laddade upp ett videoklipp på när Robin dansade cwalk. Hur är relationen mellan er nu? Vänner och så eller? :) Ni är trots allt barndomsvänner

svar: yes, han ville att jag skulle göra det... hahha. vi är vänner och vi pratar med varandra precis som förrut :)


9. när började du sminka dig?
har du någongång tänk sluta blogga men inte gjort det?
vilka kommer du bäst överäns med killar elr tjejer?
vem är du i gängen? fesprissen,blyga,katiga, you get it...
var gymnasievalet ett lätt val för dig?
kan inte du lägga upp fler videoklipp när du sjunger? ;)

svar: hm... tror det var i 6an faktiskt
yes, flera gånger! 
jag vet faktiskt inte. om jag ska vara ärlig så är det nog killar...
jag är allihopa tillsammans!!! nej skoja bara. jag vet faktiskt inte... 
ja det var det. ville verkligen gå IB eftersom jag älskar engelska
men okkkk då.... hahah! jo klart jag ska :)


10. vart brukar du oftast handla kläder?

svar: oj... överallt faktiskt. jag har ingen favoritbutik utan jag tycker att det alltid finns nåt fint i de flesta butiker. men de flesta av mina klänningar kommer från nelly, heheh


11. Måste ställa denna frågan homie : Vad tycker du om mig ? 
Och varför är du så snygg :)?


svar: jag vet inte vem du är... du skrev inget namn, hahaha!
jag vet ej... :$


12. hur lång är du? :)
vad är din favorit färg? :)
vad tycker du om för sorts musik? :)

svar: 165 heheh
har ingen... älskar alla färger!
all sorts musik, förrutom all den där skrikmusiken som man inte fattar ett skit av


13. har du gått någon typ "nail-art" kurs eller något? för du är jätte duktig att fixa naglar! :)

svar: åhh tack så mycket! men nej, det har jag inte, hihi :)


14. hej!!! :)
var det svårt att komma in på IB? Vad behövs det för att kunna klara av IB? 
Btw din blogg rockar!! :D


svar: åhhh tack!! hihi :D
nej det var inte svårt! inte för mig iallafall, jag behövde inte göra något intagningsprov. jadu... man behöver riktigt mycket självmotivation. vill man, så kan man!

Linda

Åh, vi är också sex pers ^^ Roligt och jobbigt ibland! xD

DATE 2011-01-07 TIME 20:56:59
WEBSITE: http://lindadoos.blogg.se/
viviwe

jag skrev visst namn :'(

Fråga 11 är jag :)

DATE 2011-01-08 TIME 17:51:23
WEBSITE: http://viviwe.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0