sure last year's been great but i'm aiming even higher now

-.-.-.DATE 2011-01-01 TIME 17:21:02


1) Was 2010 a good year for you?
ja, typ en av de bästa!

2) What was your favorite moment of the year? när jag åkte till kroatien med ett gäng underbara (läs:galna) tjejer!

3) What was your least favorite moment of the year? jag vet inte. all drama?

4) Where were you when 2011 began? hos anton med en MASSSA folk!

5) What did you do in 2010 that you'd never done before? tatuerade mig! heheh

6) Did you keep your new years' resolutions, and will you make more for next year? har aldrig haft några för jag skulle ändå bara bryta dem

7) Did you travel outside your country? hell yäää. kroatien och schweiz!

8) What date(s) from 2010 will remain etched upon your memory, and why? 14e-24e juli! då åkte jag på en sol/party-resa till kroatien med 3 härliga tjejer. bästa och galnaste resan hittills! 1a oktober. dock kan jag inte berätta varför hhaha

9) What was the best thing you bought? ehh... jag har typ inte köpt nånting för mina egna pengar... men säger min systemkamera! fast jag fick den i julklapp... heheh

10) Where did most of your money go? fester, resor och kläder! mat också... fast det är ju ganska givet

11) What did you get really, really, really excited about? när jag skulle tatuera mig! omg, var så jäkla nervös och glad och rädd och jaa, allt!

12) What song will always remind you of 2010? I'M IN MIAMI BITCH!

13) Did you fall in love in 2010? nej!

14) How many one-night stands? hahahaa. öh. ne... jag tänker inte berätta

15) Did you make any new friends in 2010? jaaa!!! ja! ja! 

16) What was your favorite month of 2010? juli fo sho

17) What was your greatest musical discovery? eh... house! blev otroligt kär i house-musik efter kroatien

18) What did you want and get? en systemkamera!

19) What did you want and not get? en pool... hahahahh

20) Did you drink a lot of alcohol in 2010? ja, heheh

21) How would you describe your personal fashion concept in 2010? en massa, massa ringar. typ.

22) What kept you sane? mina vänner och min familj

23) How much money did you spend in 2010? alldeles för mycket 

24) Did you have any romances during 2010 and how many? hehe jaa, det hade jag. ehh... har inte koll på det?

25) Tell us a valuable life lesson you learned in 2010: man SKA och FÅR fortsätta bete sig som ett barn även om man är 18 år. visst man har blivit mer mogen och fått mer ansvar, men det betyder inte att man ska släppa barnet inom sig helt och bete sig som om man är 50+ just sayin!

mv ♥

hehe gott nytt år på dig med :D

DATE 2011-01-01 TIME 17:45:12
WEBSITE: http://maaivu.blogg.se/
MADDES

Tack tjejen. det var riktigt kul :D

DATE 2011-01-01 TIME 18:22:52
WEBSITE: http://maddisenj.blogg.se/
Kaleido

Jag tänker räkna in mig själv som new friend evillaugh

Tänker sno denna mohahahaha, ha ett amazing MMXI year!

DATE 2011-01-02 TIME 01:38:40
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0