i wish i was the reason to why you are in the world

-.-.-.DATE 2011-01-23 TIME 18:11:17


låtar på repeat hos mig just nu:
plans - hayley taylor ♥ no more wishing - hayley taylornicest thing - kate nashgo easy little doves, i'll be fine - brooke waggoner

jag beundrar verkligen de som kan sjunga så att det träffar en mitt i hjärtat. musiken. rösten. texten. allt ska vara rätt. sån musik kan jag lyssna på hur mycket som helst och bara drömma mig bort. för det är ju så lätt. att tillåta sig själv att sväva iväg, om bara för nån sekund. det är många av er som frågar mig vilken min favoritartist/band är och jag ger er alltid samma svar: jag har ingen. det finns så sjukt många jag beundrar och det blir så svårt att lista upp alla i en speciell ordning. även att jag har perioder där jag lyssnar på olika artister eller musikgenrer : )

Ruvejda

Jag har lyssnat på metall, HAHAHAHAHA (A)

Sjukt fina låtar, vill höra dej sjunga tjejen! :D

DATE 2011-01-23 TIME 19:10:30
WEBSITE: http://ruvejjjda.blogg.se/
AMANDA FALK

vackra bilder :D

Sv: Jaaa B&J och naturgodis är så jäkla gott :D

Ha en fin söndagskväll!

DATE 2011-01-23 TIME 19:46:06
WEBSITE: http://amandafalk.se
tess

vilka fina bilder =)

DATE 2011-01-23 TIME 20:27:03
WEBSITE: http://latess.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0