svar till frågestund del 3

-.-.-.DATE 2011-01-09 TIME 12:12:00
1. Berätta 5 saker som vi inte visste om dig
Vad för sorts musik lyssnar du på? 
Vilka sångare/sångerskor tycker du är bra?

svar: 1. en bit av min framtand har gått av för jag och en kille sprang jämt in i varandra när vi var små haha 2. är rädd för att gå till sjukhuset/tandläkaren och vill helst inte gå själv 3. en gång började jag grina inne i en sushi-restaurang för jag råkade ta för mycket wasabi 4. jag var alltid den som var med och mobbade och var en av dom få som aldrig blev mobbad under mellanstadiet 5. jag tror på spöken 
jag lyssnar på typ all sorts musik, förrutom hårdrock och sånt skit
oj, svår fråga. riktigt många! kan dock inte nämna några namn för listan blir för lång...


2. ok, for realz...
Om du var tvungen att skippa EN av dessa saker, vad skulle det vara:
High Heels
Make-up
or Rings
(I went by stuff you like, mohahaha)

svar: eh åhh så svårt... typ ringar isåfall haha. kan måla fakeringar med mitt smink...


3. Hur snygg är du på en skala 1-10? (svara ärligt)

svar: hm... typ en 6a, ibland en 7a!


4. Har du färgat håret?
Hur många väskor äger du?

svar: ja, men det var flera år sen!
oj. för många haha! men använder en och samma hela tiden just nu bara för det är den enda som jag får plats med alla mina böcker i och som har axelrem haha.


5. 
1) Har du varit i Thailand? Om inte skulle du?
-nej, men har mellanlandat där flera gånger haha. jaa, väldigt gärna!
2) Vara bästis med Kissie eller bloggbråka mot Paow och Amir? -bästis med kissie. man behöver en vän att skratta åt...oj förlåt, menade med
3) Snyggaste och fulaste sångaren/sångerksan enligt dig? -ingen aning, orkar inte tänka hahah
4) Fanta eller Coca cola? -ingen av dom, usch hatar läsk
5) Öde ö med en extrem fjortis eller dricka 1L mixade kackelackor? -ewwuuu jag är petig med maten så bring me da fjortis!
6) Vilka två artister vill du ska sjunga en låt tilsammans? Varför? -jason walker och alison sudol (a fine frenzy). dom har båda riktigt fina röster och jag skulle vilja höra dom tillsammans
7) Hur vill du dö om du fick välja? - i sömnen, duuh
8) Tror du att du kanske blir "the next big thing" i bloggvärlden? -nej!
PS: Du har en awsome blogg och skriver mkt kul ^^ 


6. Har du gjort nått spec med dina ögonfransar, för dem e riktigt långa? =)

svar: nej ingenting :)


7. Jätte bra blogg, hittade hit till din blogg för någon dag sedan & har redan fastnat för den.
Här kommer lite frågor:
1. Vilka butiker köper du oftast kläder ifrån?
-åh det är så himla olika... h&m, bikbok, only, rut m flera, serious sally, gina, monki osv
>2. Vilket land kommer du ifrån? -vietnam
3. Vad läser du till just nu? -läser inte till nånting, går sista året på IB (international baccalaureate)
4. Har du någon bra hemsida som du kan rekommendera där dem säljer fina kläder. (Dem ända ställen som jag har beställt från är nelly, zoovillage, conleys, ellos, laredoute) så dem behöver du inte nämna, hehe. -asos, modekungen, melba, topshop, forever21 (eu) hm... kommer inte på nå fler just nu heheh


8. Vad är det absolut bästa du vet? :)

svar: att vara glad och lycklig! sådär så att det pirrar i magen och man vill bara le hela tiden och man känner att inget kan gå fel. det är det bästa jag vet!


9. Vart bor du? Hur kommer det sig att du inte bor med dina föräldrar? :)

svar: jag bor i ljusdal (hemma med föräldrarna och småsyskonen) och i bollnäs (i min egen lägenhet). jag flyttade när jag var 16 eftersom jag började gymnasiet och det programmet jag valde att gå fanns inte här hemma så det var lika bra att jag flyttade eftersom det är så jobbigt att pendla.


10. Hur ser din drömkille ut och vilket ställe skulle du helst besöka om du fick välja ett ställe runtom i världen....?:))))

svar: jag vet inte... har ingen speciell bild av honom precis haha! bara han är lite fit (aa) hm, isåfall australien!


11. * Hur långt är ditt hår? För man brukar inte se hela ditt hår på bilderna för det verkar vara så pass långt, och hur är ditt drömhår?
* Vad vill du blir när du blir stor?
* Vad fick dig att flytta hemifrån så tidigt? Kände du sig redo? Är det inte jobbigt att städa,tvätta, laga mat och samtidigt gå i skolan?
* Hur lång är du?

svar: det är nog ner till svanken hahah! mitt drömhår är långt, tjockt och vågigt
jag vill bli nånting inom hudvård/skönhet/kosmetika. helst en kombination av dom alla
jag var tvungen för jag orkade inte pendla till skolan varje dag. ja, det var verkligen superkul! det tar inte så lång tid. jag tar hem tvätten på helgerna hahaha, men laga mat gör jag ibland om jag inte äter ute eller nåt och städa tar inte lång tid. 


12. Vilka bloggar/blogg följer du?
Vilken blogg är bäst?

svar: har svarat på den första frågan sååå många gånger haha. den bästa bloggen är väl... andreas wijk

Paulin

Det var roligt att läsa svaret till min fråga! och såklart alla andra svar med :)

DATE 2011-01-09 TIME 18:43:16
WEBSITE: http://puussgurkan.blogg.se/
Paulin

Haha eller hur, det är nästan lite galet vilken tur man kan ha ibland :)

DATE 2011-01-09 TIME 18:46:30
WEBSITE: http://puussgurkan.blogg.se/
Kaleido

Jag tänkte nästan att du skulle välja bort ringarna x'D

DATE 2011-01-09 TIME 19:30:14
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0