you're not like any other guy i've met, it's not like i can just kiss you and forget

-.-.-.DATE 2011-01-29 TIME 14:09:03
alltså, jag vaknade typ NU. varför vaknar jag alltid så sent på helgerna för? man kan ju nästan tro att jag har vart ute och supit skallen av mig. fast det har jag ju inte! har minskat på festandet ;) duktig_tjej92 vet ni. solen skiner ute (fast det blåser som fan) så ska ut och fota min lillasyster snart (hon som är 16, inte den lilla haha). nu står hon och skriker 'jag har ingen plattång!!! jag har inga kläder med mig!!' hahha asroligt. i-landsproblem much?

W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Godmorgon hihi ^^

DATE 2011-01-29 TIME 14:14:00
WEBSITE: http://miasfashion.blogg.se/
Carro

Roligt! =)

DATE 2011-01-29 TIME 16:15:46
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Elene:)

Jag med:D<3



Så fin du är:)<3



Kramar

DATE 2011-01-29 TIME 17:45:37
WEBSITE: http://theelene.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0