in bed i lay, with nothing but your t-shirt on

-.-.-.DATE 2011-07-14 TIME 22:10:51
alltså, har beställt hem en klänning och ett par kängor fast jag är pank hahaha. hur skall detta gå? tjej med problem säger jag ba. haha. iaf, hade en grym kväll igår! middag med sture-p grabbarna och sen utgång på det. nämnde jag att jag jobbade dagen efter? hehehe. men det ska ju kännas att man lever!

sara

Jag blir helt glad när jag går in på din blogg! Jag tycker om att läsa det du skriver, dina bilder, tips, osv. Kan kolla bak i arkivet hur mycket och länge som helst! Och du är grymt freaking vacker, så otroligt! En sann inspiration.

Tack för en bra blogg! Kram =)

DATE 2011-07-15 TIME 00:02:27
nicolebica

Kommentaren ovan tog orden rakt ur munnen på mig. Du inspirerar!

DATE 2011-07-15 TIME 01:31:04
WEBSITE: http://nnicolebbica.blogg.se/
klara ericsson

hej fina du ,

har en fråga som söker svar .

hjärtat på pilen , hur tusan fick du dit den ?

det är rätt coolt faktist .



den tycker jag precis som de andra kommentarerna ,

inspirations-rik blogg , man har lust att bara sno allt rakt av .



LOVE TO U !

DATE 2011-07-16 TIME 19:38:06
WEBSITE: http://klaraericsson.blogspot.com
johana

MEN SLUTA SHOPPA DIN JÄVEL, DU SKA JU KOMMA HIT!!!!!

DATE 2011-07-16 TIME 22:40:18
WEBSITE: http://johanana.tumblr.com

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0