just when i was about to give my heart away you turned to someone else

-.-.-.DATE 2011-07-16 TIME 21:16:24
alltså har tuuusen saker att göra men har fan inte tid! måste t.ex boka tid för ifyllning av min tatuering och piercing. ska pierca om mig i naveln, haha. jobbar så himla mycket. alltså jag lovar, min kropp är inte byggd för att jobba. varje dag tänker jag 'åh, men det här kommer gå bra det' sen när det gått typ 1-2 h så tänker jag 'hatar mitt liv, jag hatar mitt liv så jävla hårt' hahaha.

sofia fattony

Gjorde det ont att tattuera sig?

på en skala 1-10 hur ont gjorde det? Och om du kunde beskriva känslan på något sätt hur skulle det vara typ, någon rev dig osv..

DATE 2011-07-16 TIME 21:28:36
WEBSITE: http://sofiafattony.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0