keeping my mind busy makes me think a little less about you

-.-.-.DATE 2011-07-30 TIME 12:24:28
jag & lisa ute på ön
4 tjejer i en 2-manna kanot! det gjorde vi bra va? fast vi höll på att ramla i ett tag där...
myspys i badtunnan
grabbarna fick bära vatten till badtunnan men jag som är så karig av mig hjälpte ju också till ;)
ser ni mig på ringen där bakom eller?
här skulle vi köra ut grabbarna till ön
eh... ja...
jag åker ring för första gången :D
och överlevde ahhaha.

igår åkte jag ut till hennan eftersom tomas (lilla lisas pojkvän) hade invigningsfest ute på ön. det är helt sjukt fint där! tänk er att ha en ö för sig själv? sick! vi hade det jättetrevligt iaf. vi grillade, badade bastu, badade tunna, åkte ring, paddlade kanot och bara satt och hade det trevligt! åker kanske dit ikväll igen :)

Rebecca!

vilka härliga bilder! Vill också åka ring!

DATE 2011-07-30 TIME 12:56:38
WEBSITE: http://ladymuffin.blogg.se/
MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar bilderna i din blogg! Så himla fiiiina!

DATE 2011-07-30 TIME 13:20:11
WEBSITE: http://mmiaas.blogg.se/
ellen

Snälla svara! :) hur redigerar du dina bilder? så himla mysig känsla i dom!!! ;)

DATE 2011-07-31 TIME 17:26:21
annie

härliga bilder =)

DATE 2011-08-01 TIME 21:54:30
WEBSITE: http://aaniiies.blogg.se/
Annellisaa

Såg precis en film som fick mig att tänka lite. Tror du på det övernaturliga?

DATE 2011-08-01 TIME 22:57:28
WEBSITE: http://annellisaa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0