six billion people in the world, six billion souls. and sometimes all you need is one.

-.-.-.DATE 2011-06-30 TIME 22:54:00

alltså jag har fått ett myggbett mitt på pannan, jättekul tänkte jag då, men sen fick jag ett till myggbett PRECIS brevid ögat. hur kul??!?! sen skulle jag kleta på sånt här after bite men då har man ju bränt sig i ansikte så det sved som fan!!! inte min dag idag alltså hahah! btw, har upptäckt en ny serie: supernatural. så bra och killarna är sååå snygga! mmh, dör lite.

c a n d y - house of a geek

Åh poor you :/ but you still look smashing!

DATE 2011-07-01 TIME 00:09:55
WEBSITE: http://candytruong.blogg.se/
jenny

ahh har med upptäckt supernatural nyligen:DD fett bra spännande (a)

DATE 2011-07-01 TIME 05:44:29
WEBSITE: http://jenilikes.blogg.se/
ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

fin bild ;)

DATE 2011-07-01 TIME 09:04:28
WEBSITE: http://fukami.blogg.se/
lisa le

jag har flagnat som fan på NÄSAN, hur roligt?!?!

DATE 2011-07-01 TIME 11:59:26
Anonym

supernatural killarna... mums!! synd att jag inte gillar serien :( men det finns ju typ åttio säsonger :o

DATE 2011-07-02 TIME 11:22:46

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0