we were all in love and we all got hurt

-.-.-.DATE 2011-06-28 TIME 17:57:15
spelade ju minigolf igår och det gick faktiskt ganska bra! jag kom tvåa, haha!

tjaaa! har vart på nore (badstrand) och solat och badat lite (extremt lite) eftersom det är så jäkla varmt här! men jag klagar inte. tror nästan att jag har bränt mig lite... jag som aldrig bränner mig :( plus att jag har världens mest ojämna bränna ever. är jättebrun på framsidan men asblek på ryggen och röven hahaha. måste sola ryggen kanske?

Carro

Det är så himla kul o mysigt med minigolf!

DATE 2011-06-28 TIME 20:52:41
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

DATE 2011-07-20 TIME 06:45:42
WEBSITE: http://smsalåna.nu

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0