curly hair

-.-.-.DATE 2011-03-22 TIME 18:00:00

har fått jääättemånga frågor om hur jag får mitt hår så lockigt och fint och jaa svaret är HEMLIGT. hahaha skoja bara. det finns flera sätt som jag brukar locka mitt hår på beroende på vilka slags lockar jag vill ha. 

plattång- jag brukar locka med plattång väldigt ofta, speciellt om jag ska gå ut eller nåt. för då kan man kontrollera storleken på lockarna och hur lockigt det ska vara. det finns flera sätt att locka håret på med en plattång. 

bollar- jag brukar rulla upp håret när det är fuktigt i två bollar innan jag går och lägger mig. då får man lagomt slarviga lockar dagen efter.

flätor- för slarvigt hår. jag brukar fläta håret lite löst innan jag går och lägger mig och sen dagen efter kamma igenom med fingrarna. sen locka lite extra längst upp på huvudet och slingorna närmast ansiktet med en plattång.

NORA

SV: & det var dem också!! Hahah =)

DATE 2011-03-22 TIME 18:44:33
WEBSITE: http://noraamikai.blogg.se/
elizia

aah ge mig ditt hår bruden! så galet snyggt.

DATE 2011-03-22 TIME 19:37:39
WEBSITE: http://elizius.blogg.se/
Nicole

Ooo I love your hair!

DATE 2011-03-22 TIME 21:34:41
WEBSITE: http://electricdaze.blogspot.com
Josefin

Tack för hårtipsen! Ska testa att göra lösa flätor för jag gör ganska hårt och eftersom jag har så tjockt hår blir det lite åt afro hållet haha! :D

DATE 2011-03-25 TIME 20:25:14
WEBSITE: http://josefinb.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0