got 2 b powder'ful volumizing styling powder VS osis+ dust it

-.-.-.DATE 2011-03-08 TIME 15:02:59

got 2 b powder'ful volumizing styling powder
har ingen aning om priset eftersom denna kom med i goodiebagen. tror dock att den är billigare än dust it.

den ger bra volym, fast lite av effekten försvinner efter några timmar så man blir tvungen att bättra på med lite mer puder. det som är riktigt bra men den här är att det knappt känns att man har något i håret. det känns varken smutsigt eller 'kletigt'.

osis+ dust it, ca 189 sek

denna ger grym volym och den håller väldigt länge. dock känns det väldigt mycket i hårbotten. det känns typ som om man har lite halvsmutsigt och trassligt hår. har man inget emot det så är den här produkten helt perfekt!

got 2 b or osis+?

det går inte att säga vilken som är bäst eftersom jag gillar båda. men jag tror nog att jag föredrar dust it lite mer eftersom volymen håller i sig så länge. den smutsiga känslan kan jag stå ut med haha!

Carro

Tycker med det känns liet smutsigt med dust it :( men brukade använde det mkt innan, ger bra effekt :)

DATE 2011-03-08 TIME 15:40:54
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Jockää

dust, dämn dyrt du köpte den för, fast iofs beställde jag min från nätet för ungefär halva priset XD

DATE 2011-03-10 TIME 20:57:36
WEBSITE: http://jockesmiile.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0