just because she likes you doesn't mean she'll wait forever

-.-.-.DATE 2011-03-03 TIME 14:48:58
måste verkligen städa i lägenheten... allt ligger huller om buller haha.

y0 peeps. kom nyss hem och vet inte riktigt vad jag ska göra. hahah, alltså har så sjukt mycket att göra så vet liksom inte vart jag ska börja. tror jag börjar med att äta, alltid bäst så!! ska göra min oral commentary i svenska imorgon, gjorde en förrut som SÖG RÖV så får göra om den. alltså tänk er att man inte ens får göra om det egentligen men min var så dålig så min lärare gjorde ett undantag för mig.... hahhaa. hur dålig är man inte då på en skala?!

Carro

Vad en massa snyggt!

DATE 2011-03-03 TIME 17:32:19
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
elin annah

fin bild! :)

DATE 2011-03-03 TIME 23:23:14
WEBSITE: http://babyitsfact.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0