when words fail, music speaks

-.-.-.DATE 2011-03-26 TIME 15:00:42


för er som inte vet så står min tatuering för min kärlek för musik. den ena halvan är en uppochnedvänd (<- hatar det ordet) g-klav och den andra halvan är en f-klav :)


som de flesta av er kanske vet så var jag ju tvungen att ta ut min navelpiercing för den stöttes ut (är fortfarande asledsen, haha)... nu har det gått några månader så funderar på att pierca om mig. men grejen är att jag samtidigt vill göra en till tatuering, sååå WHAT TO DO?! värsta dilemmat ju. haha!

jessica

Världens dummaste fråga ^^ men hur ser din navel ut nu? För min piercing stöttes också ut och min är röd/bun där hålet var och så är det ett ärr. Ville bara se om det är så för dig? ^^

DATE 2011-03-27 TIME 18:40:06
WEBSITE: http://ihaveamuffin.blogg.se/
Marre

Snygg tatuering! :) Är också sugen på ny!

Hade en piercing i örat som också stöttes ut, surt!

DATE 2011-03-28 TIME 11:39:05
WEBSITE: http://maaarree.blogg.se/
Agnes

jäääääääääävlar vad snygg tattoo... wow.

DATE 2011-03-28 TIME 18:07:16
WEBSITE: http://whatstone.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0