you could never walk a mile in her shoes

-.-.-.DATE 2011-05-04 TIME 17:11:59
leopold - nelly shoes - heels 15,5 cm - platform 5 cm


har belönat mig själv med ett par nya skor för jag kände att jag gjorde så bra ifrån mig på matten :') haha. jo, jag vet att jag sa att jag inte får shoppa innan london-resan men... jag har ju ändå redan köpt två skinnjackor och en tröja (+ en massa annat) så i'm doomed already liksom (med det menar jag att mamma kommer döda mig när hon får veta detta). fast nu LOVAR jag att jag inte ska köpa nånting mer.

jenny

dom är så sjukt snygga!!

DATE 2011-05-04 TIME 18:34:20
WEBSITE: http://imagic.blogg.se/
Carro

Fyfan vad snygga!

DATE 2011-05-04 TIME 18:45:02
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
E.L

hello undrar bara lite saker om f21 köpen..... hur mycket kostade frakten o tillkom tullfrakt??

DATE 2011-05-04 TIME 21:11:48
Ngan

omg så heta...

DATE 2011-05-05 TIME 17:23:25
WEBSITE: http://ngans.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0