for sunny days and hungover afternoons

-.-.-.DATE 2012-04-04 TIME 15:52:25


heejjj. svängde in på t-shirt store idag och köpte dom här snygga glajjorna till lisa och tomas. jag är så snäll!! hhihi. nu ligger jag och degar i sängen (som vanligt). längtar till imorgon för då får jag åka hem till norrland!! hah. åå igår kom min fina pojkvän och hälsade på mig. jag visste ingenting, blev så sjukt glad!!! haha jag vet att många av er tror att jag skämtar men jag har faktiskt skaffat en pojkvän. jag vet..... kan knappt tro det själv!

ebba

måste bara säga att jag älskar din blogg... ;)skulle du kunna lägga ut ett inlägg på massor av bilder på make ups du har gjort? skulle bli väldigt roligt att titta på dom... :)

DATE 2012-04-04 TIME 20:52:01
Marre

Snygga brillor! Och grattis till pojkvännen ;)

DATE 2012-04-15 TIME 15:18:04
WEBSITE: http://maaarree.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0