girls fall in love with the wrong guys simply because the wrong guys say the right things

-.-.-.DATE 2012-04-24 TIME 20:06:08


här har jag klänningen från zara på mig. den är så fin! enkel men fin. ska försöka hitta nåt smalt skärp med guldspänne på som jag kan ha till klänningen också. nu sitter jag och letar inspiration till fotodagen på torsdag då vi får göra valfri sminkning. jag ska göra lite regnbågs-inspirerat hihi:D

Alexandra

Åh jättesnygg!

DATE 2012-04-24 TIME 22:39:57
WEBSITE: http://typaleix.blogg.se/
Lilian

Hej!

Jag letar efter lägenhet i stockholm och jag undrar hur du hittade din lägenhet, vilka hemsidor använde du dig av? Sen undrar jag hur mycket ligger din hyra på och hur stor är din lägenhet? :)

DATE 2012-04-25 TIME 21:06:20

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0