Lisseur Magister Vibraliss Titanium 240°C

-.-.-.DATE 2012-02-09 TIME 14:33:54
heeejjj. det är sjukt många som har undrat hur jag får till mina lockar och det är med min nya vibrerande leksak! heh ;) det är en Lisseur Magister Vibraliss Titanium 240°C. köpte den från skolan! den är grymt bra och ja, den vibrerar haha. det är för att alla hårstrån ska hamna på plats. 

jag har alltså INTE permanentat mitt hår. det var längesen! lockar med en vanlig plattång bara. ta en hårslinga mellan plattorna, vrid plattången 180 grader, se till att änden av håret sticker ut från erat huvud och dra sakta utåt med plattången. jag som har långt hår vrider den 360 grader istället, funkar mkt bättre heh. men prova er fram :) sen avslutar jag med en mjuk hårspray (maria nila soft spray, luktar underbart gott!) och om jag vill ha lite mjukare, slarvigare lockar så borstar jag igenom håret med en borste eller fingrarna och sen har jag på lite silikondroppar från biosilk i topparna :)


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0