be good to those who are good to you & fuck the rest of them

-.-.-.DATE 2012-09-19 TIME 19:09:40


hej på er! här kommer en liten bild på lars das casanova. har sagt att jag ska fixa tjej till honom så nån som är intresserad av en tatuerad kock?! bara att höra av sig, hehe;) det har vart en bra dag på skolan iallafall. mina akrylnaglar börjar se ganska bra ut. längtar till nagelgrejerna kommer så jag kan göra naglar hemma på mina kompisar! hihi.

Caroline

Snygg är han allt! Synd att en 16 åring är för liten för honom, haaha! ;)

DATE 2012-09-19 TIME 21:43:11
WEBSITE: http://carolinehyttinen.blogg.se/
lars

Haha jag dör.. fint mi :)

DATE 2012-09-19 TIME 21:58:14

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0