i tear my heart open, i sew myself shut. my weakness is that i care too much

-.-.-.DATE 2012-09-04 TIME 23:30:59


hej fina! bor nu i stockholm igen (i min gamla lägenhet på söder!) och utbilder mig till nagelterapeut på make up institute. har precis flyttat tillbaka och om jag ska vara ärlig så känns det lite ensamt... de flesta av mina vänner har flyttat härifrån liksom. vill bara packa in mina vänner i flyttkartonger och frakta hit dom! hihi. nu har jag iaf tagit tag i mitt liv (försöker iaf..) så ska börja blogga igen nu. så får ni se hur det går för mig på skolan hihi;) puss

Sofia

ja skitkul :D

DATE 2012-09-05 TIME 10:53:57
WEBSITE: http://byfia.com
s

äntligen har du börjat blogga igen!!:D

DATE 2012-09-08 TIME 15:07:18
WEBSITE: http://linanlinan.blogg.se
Anonym

gud va långa ögonfransar!! Så himla fin.
Vad har du för mascara och använder du nått annat till fransarna för att få dom så långa?

DATE 2012-09-09 TIME 13:46:18
WEBSITE: http://Mnguyen.devote.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0