love is when you have 100 reasons to leave someone but you still look for one reason to fight for them

-.-.-.DATE 2012-09-11 TIME 14:05:47


det är så fint väder så har klänning på mig idag. känns så somrigt! eller ja, tills man går ut och typ blåser iväg. är så glad idag! vet inte varför. kan bero på att min tatuering håller på att fjälla! wohoo:D & för att det går bra för mig nu. anledningen till att jag inte bloggat i sommar är för att jag mått dåligt. inte hela tiden, men oftast. det har gått upp och ner hela tiden för mig och en kille och jag tackar mina underbara vänner som alltid funnits där för mig. kärlek till er ♥


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0