makeupmakeupmakeup

-.-.-.DATE 2012-09-11 TIME 15:30:51

vill ni veta varför jag fått så långa fransar helt plötsligt?! för att jag använder LÖSFRANSAR! hehe. jag vet att jag hade ganska långa förrut, men det ser så mycket finare ut med lösögonfransar och mina egna fransar får vila då.  därför köpte jag med mig skitmkt från vietnam när jag var där i somras. asbilligt!!!

det här använder jag när jag sminkar mig:
- mineralpuderfoundation från bare minerals
- concealer, OM det behövs, från make up store
- solpuder (ETT MÅSTE). använder ej rouge, utan bara solpuder
- ögonbrynsskugga från mist stockholm. sitter som ett berg!
- lösfransar från vietnam, lim från KICKS
- ögonskugga från mist stockholm. underbar pallett! 
- telescopic mascara. min gamla goding från l'oréal! 

KOM IHÅG att basen aldrig blir bra om inte eran hy är bra. så innan ni skyller på att eran foundation sitter dåligt så kanske ni ska ta en titt på hur eran hy mår först;) jag peelar & lägger ansiktsmask 2 ggr i veckan. använd produkter anpassade för eran hudtyp!

Alva

kan inte du göra smink video , t.ex. den sminkningen du har på dig på bilden. Super snygg!!

kram!

DATE 2012-09-11 TIME 19:10:16
WEBSITE: http://sheesa.blogg.se
myms (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

shiiiit vad längesen det var jag var inne på din blogg!! hade glömt hur man stavade det, hahaha! Gu vad fint ditt hår är i den där färgen!!! :D

kramkram från my x)

DATE 2012-09-12 TIME 13:10:08
WEBSITE: http://mymic.blogg.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0