TÄVLING! vinn britney spears parfym RADIANCE

-.-.-.DATE 2010-10-25 TIME 16:14:14
choose your own destiny


wohoo peeps! nu tävlar jag ut BRITNEY SPEARS parfym RADIANCE! how awesome?! allt ni behöver göra är att:


- motivera varför just DU ska vinna
- om du har blogg: länka till detta inlägg i din blogg där du skriver att du är med och tävlar om britney spears parfym radiance. skriv länken i kommentarsfältet så jag kan se inlägget!

glöm INTE att lämna mail adress så jag kan kontakta er!
tävlingen avslutas 28 oktober 23:59, good luck!.


observera att alla kommentarer som inte relaterar till detta inlägg kommer raderas

tävlingen är nu stängd bitchessssss!!!!

Maria

åhh!!! Jag vill jättegärna över hela mitt hjärta vinna denna fina produkt.. Dels för att den verkar jättegod (kanske låter gott?) och så har jag aldrig vunnit något i hela mitt liv. Skulle betyda oerhört mycket om den kunde bli min! Flaskan är jättefin och den skulle passa bra på mitt sminkbord. Men det är inte det viktigaste, utan jag skulle bli superglad om jag vann! Jag skulle vilja ha lite radiance i mitt liv! Yeah!

DATE 2010-10-25 TIME 16:34:20
sabee

låt mig vinna !! parfymen verkar lukta så gott!! den ser så inbjudande ut, nästan som godis, skulle passa perfekt i mitt rum som är så färgglatt med mest rosa influenser :D och så har jag redan alla parfymer av britney förutom den här, och pengarna rullar inte in längre...

DATE 2010-10-25 TIME 16:43:23
WEBSITE: http://sabethebabe.blogg.se/
Christian

Hej Mi, nu är jag här igen, jag vann ju inte sist så måste försöka igen!! Jag borde vinna för att jag vill ge denna till en tjej som jag tkr om :) hihih

DATE 2010-10-25 TIME 16:43:35
Evelina

heeej snälla nåt mig vinna jag älskar britney så himla mycket!! och din blogg såklart hihihi. jag har alla britneys låtar på min iPod och massa affischer av henne och det enda jag saknar i samlingen är den senaste parfymen hehhe. skulle bli så hiiiiimla glad om jag vann!!!!

DATE 2010-10-25 TIME 16:47:16
WEBSITE: http://evelinavonseth.blogg.se/
cagla

Hej Mi! Jag borde vinna den här parfymen eftersom jag behöver den till min parfymsamling! Har du sett filmen parfymen? Precis som på filmen är det här sista droppen i flaskan! Och jag är ju en god läsare,jag följer din blogg även fast jag inte komenterar. Och tänk dig när dem frågar mig om vilken parfym jag har kan jag säga att dem ska gå in på din blogg på det sättet får du fler läsare! snälla....

DATE 2010-10-25 TIME 16:51:38
IDAJOSEFINS

jag skulle sååååå gärna vilja vinna eftersom jag vill ha radiance mer än allt annat! och dessutom har jag hjälpt min farmor mycket detta året eftersom farfar gick bort i vintras.. det var väldigt jobbigt för henne och därför bestämde jag mig för att flytta hem till henne några veckor. och då tröstade jag henne och hjälpte henne att gå vidare i livet. det borde väl vara värt en belöning?:D



skulle betyda så mycket om jag vann, vill dethär mer än något annat! tack på förhand, tacktacktack:D:D



kram från lilla mig:D

DATE 2010-10-25 TIME 16:52:43
Kelly

jag skulle vilja vinna därför att britney har alltid varit min förebild och jag skulle vilja stötta henne genom att kunna använda hennes parfym! jag har följt henne ändå från början som en ny popstjärna o vidare till hur hon gick igenom perioden där hon hade det som sämst. trots det så stöttar jag henne och jag tror verkligen på henne. tänk att hon har lyckats gå igenom en så svårt tid till att ha en stor comeback med sina nya låtar och nu en ny parfym! när hon kom hit till stockholm så ville jag se henne live men jag missade det för alla biljetter var fullbokade. hon har haft en sån stor påverkan på mig eftersom mitt liv var bara kaos, och när jag lyssnade på britneys låtar kunde hon göra min dag.

hoppas på att vinna och att min motivering räcker :)

DATE 2010-10-25 TIME 17:10:09
Anonym

skoj! :)

DATE 2010-10-25 TIME 17:12:30
WEBSITE: http://mondaytosunday.blogg.se/
Emily

För jag bokstavligt talat dör för Britney Spears, kanske inte som person men den bruden kan verkligen skapa parfym som säljer. Jag älskar hennes "Fantasy", jag dör för den lukten.

Om jag inte visste bättre så hade jag trott att det vore candy och med tanke på att jag verkligen diggar den parfymen så är jag rätt nyfiken på hennes nya parfym som jag har fått höra så mycket bra kritik om av mina vänner.

Dock kan jag inte lägga pengar på en "dyr" parfym även hur mycket jag än vill ha den så sparar jag mina cash till en ny och mysig vinterjacka med tanke på att det sägs bli den kallaste vintern på länge. Hellre varm om vintern än att se ut som en glasspinne som doftar Britney Spears.

Haha, ha det bra! :)

DATE 2010-10-25 TIME 17:13:40
Amanda Looma

ja visst gör man ^^

åh du är fin, asså din blogg är så söt, den är så fin på nått sätt, åh vill också ha sån här fin haha :D

DATE 2010-10-25 TIME 17:18:00
WEBSITE: http://amandaloo.blogg.se/
Anonym

jag vill vinna parfymen för att jag seriöst, verkligen har följt din blogg sedan inlägget "sister like sister".. fan va ni är lika ( dock måste jag erkänna att hon är något sötare än du ). Behöver en parfym som kan locka till sig alla snygga killar också!



kram söta du!

DATE 2010-10-25 TIME 17:49:37
elina

för jag ska köpa en annan parfym på en kryssningsbåt men jag vet inte när vi ska sticka dit så jag vet inte när det blir :) dels för att jag aldrig har råd att köpa parfymer själv -,- och det är något jag vill. har inte så många parfymer som luktar gott, så denna skulle vara toppen :)

DATE 2010-10-25 TIME 17:50:52
WEBSITE: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
viviwe

Omg , lucky me , har alltid älskat britney , för hennes låtar o glans , sucks att hon rakade håret . Men behöver verkligen en ny parfym för mina gamla e typ 1 år gamla , och det är så himla dyrt att köpa parfym , chansie säger jag bara , Håller ala mina tummaar , vilket är 2 :)



http://viviwe.blogg.se/2010/october/britney-spears-radiance.html#comment

DATE 2010-10-25 TIME 17:54:35
WEBSITE: http://viviwe.blogg.se/
Amanda Rieem

åh har du med tävlingen.. kul vet du hur många det är?

DATE 2010-10-25 TIME 18:10:09
WEBSITE: http://mandyego.blogg.se/
olivia♥

Jag skulle vilja vinna :) eller hahah.. vem vill inte vinna? låter bara dumt att säga" jag skulle vilja vinna för..."

aja:) men vem vill inte lukta gott som britney när man drar och träffar kompisar och pojkvännen?

Har ändå tänkt att köpa en ny snart, eftersom min tog slut förra veckan så jag har gått och snott av min mamma hela tiden.. har aldrig varit världens största fan av britney eller jo när jag var liten älskade jag henne.. jag sjöng till hennes låtar i skolan många gånger:) skulle inte sitta fel med en ny doftande lukt som sprider glädje över göteborg;)

DATE 2010-10-25 TIME 18:14:51
WEBSITE: http://oliviassecret.blogg.se/
Suppiis

har hört att den där ska lukta jätte gott!

DATE 2010-10-25 TIME 18:28:30
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/
Krånglig&Konstig

Jag är gärna med! =)

Tror inte det finns nån som inte vill dofta gott.

Dessutom är själva parfymflaskan fin! :)

DATE 2010-10-25 TIME 18:37:52
WEBSITE: http://krangligochkonstig.blogg.se/
annadang

Varför just jag borde vinna denna parfymen är för att mina parfymer börjar ta slut helt och hållet!

Och nu när det är många som fyller år och pengar som jag måste spara för att åka till Indien så kan jag ju inte köpa någon parfym alls! Så denna vore bra att ta med sig denna under resan, och i Indien luktar ju inte alls så jättegott! hihi



Här är inlägget om tävlingen som jag har lagt upp på min blogg: http://annadang.blogg.se/2010/october/it-is-just-a-competition-it-is-a-competition.html#comment



Hoppas att jag vinner! Skulle jättegärna vilja ha den ^-^ chansen är kanske inte så stor men måste försöka ändå.



Btw.. gillar din blogg!

DATE 2010-10-25 TIME 18:38:24
WEBSITE: http://annadang.blogg.se/
sofie

sv: åh jasså.. minns du om den var bra? :)

DATE 2010-10-25 TIME 18:42:51
WEBSITE: http://inala.blogg.se/
Linnea :>

den parfymen har jag inte luktat på :)

DATE 2010-10-25 TIME 18:42:56
WEBSITE: http://neafoshoo.blogg.se/
Matilda

Hej! :D Jag vill vinna för att jag har letat efter en bra parym hur länge som helst och hört att den här luktar riktigt gott! :D Så det skulle va awsome att vinna! :D <3

DATE 2010-10-25 TIME 19:07:51
♥ Angelina

Sv: Usch, nej! Jag mår illa av den, haha. Men du, vem har gjort din design?

x

DATE 2010-10-25 TIME 19:43:37
WEBSITE: http://aslanx.blogg.se/
Carro

Jag vill vinna denna parfymen

- för den luktar så himla god !

- för det r snart min bday så skulle vatt överlycklig om jag vann =)

- jag r parfym-älskare så vill ha denna till min samling :)

DATE 2010-10-25 TIME 19:44:46
♥Jessica♥

Att inviga parfymen då jag och min kära pojkvän firar ett år tillsammans skulle vara drömlikt med tanke på hur gott den doftar. Dessutom är min nuvarande, Avril Lavignes Black Star, nästan slut och jag behöver helt klart en ny! Kram♥

DATE 2010-10-25 TIME 19:53:23
WEBSITE: http://jezzican.blogg.se/
fanny

åhh!! Jag vill jättegärna vinna denna fina och otroliga parfym! och jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv:( Skulle betyda oerhört mycket om den kunde bli min! Flaskan är jättefin och verkligen helt underbar och den skulle passa bra på mitt sminkbord tsm med resten av brittans flaskor^^. jag skulle verkligen bli överlycklig och superglad om jag vann! :D



http://fannynordst.blogg.se/2010/october/radiance.html



DATE 2010-10-25 TIME 20:09:12
WEBSITE: http://fannynordst.blogg.se/
q

åh självklart man vill ha den, har aldrig riktigt ägt en britney spears parfym men har alltid vetat att dem luktar suuuuper så nu när man har chansen - dessutom gratis - så måste man ju passa på! :DD

DATE 2010-10-25 TIME 20:43:22
sara

Hej! :D

jag vill vara med och tävla om britney spears parfym radiance för jag behöver något som får bort rislukten från mina kläder :O hihi! Ne, men jag behöver lite nya parfymer, och har precis skaffat egen lägenhet och är inte sugen på att lägga några hundringar på en parfym, när jag istället kan köpa grejjer till lägenheten :) Kram Sara :)

DATE 2010-10-25 TIME 21:47:05
WEBSITE: http://saranguyen.blogg.se/
Kaisa

Om jag vinner skulle jag ge parfymen till min underbara bästis, hon ställer alltid upp för en och hon är verkligen värd den. Eller jag skulle välja mellan att ge henne den eller en annan ny parfym jag har :).

DATE 2010-10-25 TIME 21:48:19
Lars Östberg

Jag tycker att jag borde vinna den eftersom jag är den enda killen som vill ha den parfymen, inte för att den luktar gott, inte för att Mi tvingar mig att skriva det här, inte för att jag gillar att sniffa på parfymer.. för att den skulle passa så perfekt i min britmey spears hylla hemma i min lägenhet. Oops I did it again.

DATE 2010-10-25 TIME 22:00:16
Sanna Ek

- Jag har bara vart i finland, så det blir kanske lite skooj ;)



Hoppas du vinner :D

DATE 2010-10-25 TIME 22:05:18
WEBSITE: http://sannaek.blogg.se/
jenny

JAG borde vinna eftersom jag stinker och mina vänner alltid säger " Oops, you did it agian" jenny, you faild, how can you be a "womanizer" when you stink?. "(you drive me) crazy" with your smell. And just look at you, is it a freaking "circus" here? Ok, i get it you cant be nice dress, but can you at least smell good ? Then i say, dude "you want a "Piece Of Me" ? -.-'



Hahahah, aa lite av varför jag borde vinna ;)

DATE 2010-10-25 TIME 23:57:37
WEBSITE: http://nguuuyen.blogg.se/
louise sandtjärn

Jag tycker att jag borde vinna, dels för att det är min födelsedag idag men också för att jag hade tänkt att ge parfymen till min kära klasskamrat! Hon är min bonde och jag tycker verkligen att hon förtjänar en parfym för att hon hjälper mig att hitta gräs som jag kan äta på dagarna :) allt för min bonde!

DATE 2010-10-26 TIME 09:28:51
WEBSITE: http://louisesandtjarn.blogg.se/
Cecilia

Jag är med! :D



Behöver verkligen en ny parfym nu till vintern :)

DATE 2010-10-26 TIME 12:49:03
Nilufar

Jag är med och jag skulle vilja vinna parfymen för att jag tycker väldigt mycket om Britney Spears och jag har testat parfymen innan och den luktar gudomligt och jag behöver verkligen en ny parfym...;)

DATE 2010-10-26 TIME 13:43:50
Kenny

Jag behöver en nu Parfym :)

DATE 2010-10-26 TIME 14:16:07
WEBSITE: http://kennymach.blogg.se/
Kenny

Jag skrev ett inlägg på bloggen, snälla kolla på det!!!

DATE 2010-10-26 TIME 14:30:07
WEBSITE: http://kennymach.blogg.se/
Jennifer

Jag vill vara med och tävla! :D



Motivering: Eftersom jag aldrig haft en parfym. (!?)

Det skulle betyda sååå mycket för mig att få en såndär. Jag har aldrig vunnit en tävling på internet. (men, det har väl inte många XD ) Ja det är väl många som har såna här tävlingar. Men jag knäppte på min dator och som vanligt så besökte jag din blogg först. Jag hade egentligen inte tänkt vara med i några såna här tävlingar. Men jag kan inte motstå då det är du som har den. ;D (Hehe)

DATE 2010-10-26 TIME 15:06:44
WEBSITE: http://kawaiijennifer.blogg.se/
wilma johansson

jag skulle vilja ge denna underbara parfym till min älskade vän som fyller 18 år!

för det är hon värd! <3

DATE 2010-10-26 TIME 16:38:26
WEBSITE: http://wilmajohanssonn.blogg.se/
Sara Johansson

Jag skulle vilja vinna Britney Spears nya parfym för att jag tycker att den luktar gott och jag skulle nog kunna få den för att jag är Fredrik Johanssons lillesyrra :DDDD

DATE 2010-10-26 TIME 17:09:11
Karry



Jag skulle vilja vinna parfymen för att jag, som alla andra här, är lite av en materialist, tyvärr :) finns inget ärligare att skriva.

DATE 2010-10-26 TIME 17:27:58
WEBSITE: http://karry.devote.se
Thaoii

Som alla andra vill jag också vinna denna parfymen! Hmm vrf vill jag vinna? har ingen förklaring till vrf JUST jag ska vinna haha, men är påväg att beställa en ny, så om jag vinner denna så sparar jag pengar :)

DATE 2010-10-26 TIME 18:16:53
WEBSITE: http://thaotran.blogg.se/
isabella

Jag tycker jag kan vinna för min mamma fyller snart år och jag skulle vilja ge henne en jätte fin present för allt hon har hjälpt mig med.. Men jag har inte råd med någon superbra present just nu..

DATE 2010-10-26 TIME 18:57:06
Melika

Heeej! Jag borde vinna eftersom för några dagar sen när jag var i Täby C med mina vänner så visade en av dem mig denna parfym och jag blev förääälskaaad! Den är såå underbar! Och jag tycker att alla hennes parfymer har vart det, men har tyvärr inte haft råd att köpa någon av dem :/ HOPE TO HEAR FROM YOU SOON! :D

DATE 2010-10-26 TIME 19:11:22
Sanne

Hej mimi,

Kul att du har med en tävling i bloggen.

Varför just jag borde vinna? haha, jadu..

för det första så tycker jag att parfymen luktar gudomligt gott, och har alltid velat ha en britney spears pafrym.. det är bara ett måste!

Men synd nog så har jag aldrig haft råd att köpa en dyr parfym, har alltid få köpa sådana billiga. Så med den här tävlingen så hoppas att jag kan vinna :)



KRAM!!!



Har gjort ett inlägg på bloggen också so check it out girl!

DATE 2010-10-26 TIME 19:18:31
WEBSITE: http://shutupandletmego.bubbleroom.se
vickyyyyy

hmmh. fuck yeah jag vill ha parfymen för jag vill lukta like freaking fierce som brittaaan! har varit snäll och skött mig i skolan så jag hoppas jag får julklappar i år!! :D

DATE 2010-10-26 TIME 21:28:15
WEBSITE: http://wiktoroz.se
signe

Hej!

Jag vill vinna parfymen för att jag har alltid velat ha en britneyparfym men aldrig känt att jag haft pengar över till att köpa en. :D

så nu choosar jag my own destiny by trying to win it. ;>

kram!



http://chainos.devote.se/blogs/6482751/taevling.htm



DATE 2010-10-26 TIME 22:23:38
WEBSITE: http://chainos.devote.se
Gniztra

Jag vill vinna för gillar allt med Britney,och har nog en av Sveriges största samlingar med Britney saker..Har även vart m på teve m den..

Tyvärr så har jag inte haft råd att köpa denna doft..

Hoppas på tur hos söta dig!

Länkat.http://www.improveme.se/gniztra/122282

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_______¶¶¶¶¶¶¶¶

_________¶¶¶¶

__________¶¶

___________

__________

DATE 2010-10-26 TIME 22:54:22
WEBSITE: http://WWW.IMPROVEME.SE/GNIZTRA
Ngan

Jag vill vinna parfymen för jag luktar skit! Haha nej men jag tycker att den lukar sååå gott och det är klart att man vill känna sig fräsch och "kvinnlig".Plus att jag ÄLSKAR när produkternas utseende/ förpackningar är fina, och denna är ju goosh, I love it!!!



puss

DATE 2010-10-27 TIME 15:20:52
Emma

Hallå där :) Så roligt att du har en tävling, en bra en dessutom! Love it. Jag brukar vanligtvis inte vara med isånna här tävlingar men nu när jag såg att denna var om att vinna en parfym (som jag tror är jätte gó)så tänkte jag vara med och give it ha shot, höhö. Nej men det är nämligen så att min mamma fyller år om ett tag och hon vill ha en ny parfym (men kan aldrig bestämma sig för vilken .. ) Så detta var ju perfekt. Just det att jag också kommer kunna använda den, om jag vinner det vill säga. Wooho, vore grymt :) Tack för en bra blogg förövrigt!



Puss.

DATE 2010-10-27 TIME 15:43:48
Sven(a)

En doft och säger mer än tusen ord då en parfyms lukt ofta associeras med en speciell vän eller händelse.

Med hjälp av Britney Spears nya Parfym skulle vår oemotståndliga "Radiance" leda till nya himmelska upplevelser som jag vet bara är möjliga med denna doft.

(SNÄLLA MI, visst är min motivering kanske inte lika bra som förra gången, men nu svarade jag iAF inte fel på frågan!)

DATE 2010-10-27 TIME 17:04:17
Johanna

Jag vill se denna flaska i min hand, trycka mot mina pulsådror. Och sedan känna hur den sakta gör mig våt och spruta ner mig med en väldoftande lukt, som "radiance" verkligen gör. Jag har haft den som prov i ett rör, men jag använde snabbt upp den till sitt slut. Nu är jag tom.. Jag vill fyllas upp återigen. Nu ger jag allt mitt hopp till dig, misstolka inte mig. tack på förhand! :)

DATE 2010-10-27 TIME 17:39:15
Nea

Jag är med!



Motivering: Jag har redan två av Britney Spears tidigare parfymer och jag bara störtälskar dem! Just precis därför tycker jag att jag är värd en tredje. Haha, att bara se tre stycken parfymer på sin hylla i rummet och tänka: "vilken ska jag välja idag?", ja, det kallar jag känsla. :DD

Hoppas att jag vinner, skulle verkligen uppskatta det.

DATE 2010-10-27 TIME 18:26:39
tove

hejjsan, jag har en britney spears nu och alla hennes parfymer doftar ju hur gott som hälst tycker jag, och nu håller den precis på att ta slut, så de skulle passa perfect om jag vann radiance, hah :D för den doftar helt otroligt gott så de skulle ju va awesome om man fick gå runt och lukta gott ;))

Choose your own destiny <3



kram Tove!

DATE 2010-10-27 TIME 21:27:03
ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/october/parfym-2810-2.html

DATE 2010-10-27 TIME 22:31:59
WEBSITE: http://molnboanna.blogg.se/
Caroline L

Har länge längtat efter en ny doft och det här är ju ett gyllene tillfälle. Fyller snart år och tycker att jag är värd lite lyx och flärd :)

DATE 2010-10-27 TIME 23:48:13
M

Jag är med såklart och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/parfym-2810-2.html



"sliten småbarnsmamma som ägnar dagarna åt lek med lego, behöver härlig parfym för att dofta gott och boosta mitt ego"

Håller tummarna!

DATE 2010-10-28 TIME 12:03:15
WEBSITE: http://villduvinna.blogg.se/
Sandra

Hej! Jag har ingen blogg men deltar gärna ändå. Jag vill vinna för att jag inte har någon parfym jag tycker att luktar riktigt gott!

DATE 2010-10-28 TIME 14:51:28
T

Åh jag är med! Jag har varken använt elr haft en parfym för jag vill inte lägga så mkt pengar på en produkt - får nöja med mig ngn body lotion som doftar haha :] men nu kan man ju vinna en gratis så såklart man passar på ;D

DATE 2010-10-28 TIME 16:48:46
Diimans

I´m in!:D

Jag har skrivit och länkat i ett inlägg, du kan hitta inlägget genom att klicka på "tävlingar" i sido menyn! :) ♥



Min motivering: Jag och Min tvillingsyster fyller år snart ( samma dag som Britney) och hon tycker om Britney spears! Så det skulle vara coolt om jag vann hennes nya parfym och gav den till henne! Hon skulle nog bli jätte glad :)



Håller tummarna! Kram♥

DATE 2010-10-28 TIME 17:16:24
WEBSITE: http://diimans.blogspot.com
Emelie

Varför vill jag vinna en britney spears parfym egentligen? Jo, Skulle verkligen bli jätte glad om jag hade för en gångs skull chansen att få vinna en tävling, Britneys parfymer brukar lukta såå sjuuukt gott också! Har en annan som hon har gjort, den tog slut på nån månad, sen va heeela flaskan tom, den luktade himelskt det brukar hennes andra också göra, så vill verkligen vinna den och få ställa den på mitt sminkbord.

DATE 2010-10-28 TIME 17:24:09
WEBSITE: http://emelze.blogg.se/
Sofia Sundkvist

har velat testa den här parfymen ända sen den kom ut. Tror jag verkligen skulle älska den!!

DATE 2010-10-28 TIME 18:23:51
WEBSITE: http://sofiasundkvist.woedpress.com
Cindy

Anledningen till att jag ska vinna är... för att jag vill vinna? Vem vill inte vinna? haha :D Nej men jag har ingen direkt anledning till att vinna men jag hade väl blivit jätte glad om jag vann och sen skadar det aldrig med en ny parfym ;)



http://ciiinddynhaaam.blogg.se/2010/october/551.html#comment

DATE 2010-10-28 TIME 18:42:48
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Felicia

Jag vill jätte gärna vinna för jag älskar parfymer men har inte råd med en sån lyxig just nu..! JAG VILL VINNA!! :D

DATE 2010-10-28 TIME 19:39:29
Cassandra

Jag älskar dofter av alla slag, och gillar att variera min doft, Jag är även en slags "samlare" på parfymer!:) Här har jag även länkat:http://mmmimi.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-britney-spears-parfym-radiance-1.html

DATE 2010-10-28 TIME 21:13:27
WEBSITE: http://Http://Casshh.devote.se
Lisa

omg jag är med o tävlar! typ några minuter tills tävlingen avslutas.. so what?! Sjukt snygg flaska.. sprutade sönder min jacka när jag var inne i åhlens.. AHAHAHAHAHHA.



Vill vinna för att aa, det första är att flaskan är så himla blingbling o så jävligt snygg. Dessutom e lukten så himla go :$..

Har typ 2 parfymer, inte användt slut på dem.. men de börjar lukta weird och den rosa färgen har blivit typ röd.. haha :))

Och om detta hjälper så var Britney min no.1 idol när jag var liten, inte längre.. but still, hon e grym! :D

DATE 2010-10-28 TIME 23:53:39
johanna

Jag älskar hästar & är i stallet alldeles för mycket ;) Då luktar jag väldigt mycket häst. Så därför skulle jag behöva en god parfym :D <3 Har tyvärr ingen blogg :( <3

DATE 2010-10-30 TIME 11:16:46

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0