jealousy much?

-.-.-.DATE 2008-10-17 TIME 20:44:47

jag & susaaaaaan ska bilda klubb tillsammans, vill ni joina? bara en sak som krävs: att ni också är avis på robin för han får så många besökare, och NEEEJ jag tänker inte lägga in hans blogggnamn här inne för då får han ännu mer besökare =( vi ska försöka ragga mer besökare vi också! heeey jag sa FÖRSÖKA, okej?! så besök denna skönhets blogg nu --> susaan ♥

puss på er
förresten tror jag ska skaffa sån signatur jag också, det är så jobbigt att skriva xoxoxoxox mimi ♥ hela tiden. hmmm jag är sån äkta go with the flow när det gäller cybervärlden. hmm okej jag ska göra en signatur nu, lägger upp den sen så ni får rösta, okej? =D

xxoxoxooxxoxox, mimi ♥ (ååååhhhh -.- mina fingrar får träningsvärk!!!)
today: go with the flow. tomorrow: make your own show.


susan

BESÖK OSSS :D !

puss miphaaaam <3

DATE 2008-10-17 TIME 21:02:09
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0