my heart in your hand & your hand in mine

-.-.-.DATE 2008-10-10 TIME 00:21:59

boy, i give you all of me, you're my precious reality
is this fate? is this a sign?
it's my heart in your hand & your hand in mine.


imorgon är det fotografering då för skolboken. i don't like ><
för vi har egentligen sovmorgon till 10.15, men nu måste vi komma tidigare för fotograferingen är 09:20, fucking shitheads som gav oss den dåliga tiden. anyhooow, efter skolan gick jag & syster in på stan i bollnäs. vi köpte french hotdog! skitgottt<3

btw, vi hade mateprov igår. gissa vad jag fick? :D
hihih jag fick...............G. allltså när jag gjorde provet kände jag att det gick skitbra! jag tänkte liksom: fan va bra det gick, jag kommer nog få MVG, eller ÅTMINSTONDE VG, troddde aldrig in a million years att jag skulle få G. fyfaan säger jag bara. jag fick 17 poäng av.. ehh.. jag vet inte, men MVG gränsen gick på 33 poäng och VG gick på 23 poäng. G gränsen var 13 ppoäng.. det känns ju.. bra. ska försöka bättra mig på mattefronten, that is a promie. that i'm probably not going to keep, but what the hey. i will try my very best felllahs!

jaag sakna min  älskling :(
puss på dig. men kan inte pussa riktigt så det blir airkiss dåå.. ><

godnatt peoples, sov sött!
xoxoxoxox, mimi ♥
Let love rule the heart, logic rule the mind and faith rule your soul.

PS.  på alla mina citat har jag en speciell font, jag undrar bara om ni kan se den eller om det ser exakt likadant ut som resten av texten? för på min dator kan jag se den, fonten heter: segoe script. men på skolans datorer kan jag inte se :s


Filé

Jag ser i alla fall dina citat med det teckensnittet (:

Gillar din blogg btw ;D

DATE 2008-10-10 TIME 07:06:59
susaaan

jag tycker att det är samma teckensnit som den övriga texten bara det att citatet är i fetstil. btw. hoppas det går bra att jag tar några av dom (aa)

var hittar du dom förresten ? :b

DATE 2008-10-10 TIME 13:25:02
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
lisatrinh

jag har windows vista och segoe script syns på dina citat, det är säkert bara för att skolan datorer är så gamla så att dem inte syns :P

DATE 2008-10-10 TIME 14:17:05
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
lynniea

hur får du en annan teckensniit`?

DATE 2008-10-10 TIME 15:40:10
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
Duong :)

sv: ahhaa det e den nya ju :D

DATE 2008-10-11 TIME 00:24:39
WEBSITE: http://duongtran.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0