snoozetastic

-.-.-.DATE 2008-10-14 TIME 16:36:37
sorry att jag inte hann lägga in fler updates igår, fick liksom inte tid.

i did it again, ALMOST. mamma väckte mig halv sex idag? hon ba: mi vakna, klockan är halv sju. rusade upp, kollade klockan; 05.24 (!!??) var helt confused. stod och tänkte efter lite och kom fram till att vi tydligen hade bytt till vintertid eller nånting. så gick på toa, sen kom på att klockan visst var halv sex! så gick och lade mig igen, helt sur på mamma. hon kom tillbaka: ojj mi, klockan är halv sex.... mhm! ><
blev väckt flera gånger av min klocka men tryckte på min favoritknapp SNOOZE fo sho!! det slutade med att pappa väckte mig 06.50!! MITT TÅG GÅR KLOCKAN 07.00!!! skyndade mig som fan, borstade tänderna och skit. sen slängde på mig lite kläder och kom fram till tåget 06.59. tur att tåget inte hade åkt då, pppeeeeeuwh! men det var skithärligt att bara inte bry sig om hur man såg ut. fixade inte till nånting. haha, men det var soft.
på historian tog Howard (lärare) med sig kakor till oss som han hade lovat. på kontraktet stod det: "CHOCOLATE CHIP COOKIES" men han tog med sig smördegskakor med socker (skitstor påse!), gott var det. vi får väl se om han kommer med chocolate chip cookies nästa vecka då..  våran klass är så bra, får kakor av lärarna (a)

gick och kollade på tårta till kevin. han fyller ett år på torsdag, yay för honom^^ vi ska beställa en tårta och jag ska göra en pinocchiotårta (stavning?). jag är bra på sånt! :D

xoxoxxoxoxox, mimi♥
learn to cherish every moment, it might be gone as soon as you look away.


denna lille buse fyller ett. då ska jag sluta kalla honom fuling, för då är han man.

lynniea

piiiimp'n

DATE 2008-10-14 TIME 18:07:39
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
your secret love (v.

nawuuu såå sööööt han är :*

DATE 2008-10-14 TIME 21:09:06
mimi

neah han är ful! =D

DATE 2008-10-14 TIME 23:24:49
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0