i might be confused at times

-.-.-.DATE 2009-01-17 TIME 21:21:41
igårkväll var jag med moa och ksenija :) vi kollade på blondinbella när hon var med i let's dance. keso är riktigt besatt av henne, haha. jag och moa mobbade blondinbella bara för keso var så obsessed ^^ vi satt och sminkade oss och sånt där, you know girly girly stuff :D sen senare drog vi hem till sara & emma & hade det trevligt i deras lägenhet. knallade hem vid två eller nånting och jag måste säga er: FY SJUTTON VAD KALLT DET VAR. dessutom visste jag inte ens åt vilket håll jag skulle. hahaa. för alltså, det var helt confusing :| lägenheten låg dock bara ett tiotals meter från emma och sara. hehehe. TACK FÖR KVÄLLEN TJEJER :D


sen skola idag då (a) öppet hus var det. så vi hade tre lektioner (en lektion var på 30 min), det var historia, engelska och matte. det var faktiskt riktigt kul! vi började 11.15 och slutade 14.00. så nu får vi alltså ledigt hela måndagen :D wihooo.


Keso

tack själv söötis!



*du får skicka bilderna till mig;)

DATE 2009-01-17 TIME 21:54:31
MizthaNguyen (v.

sötaste minaste baby :)

DATE 2009-01-17 TIME 22:53:04
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0