sitting here along up in her room

-.-.-.DATE 2009-01-20 TIME 13:51:14

keso - mimi

har håltimme till 14.20, så jag stack hem :D fan vad härligt. jag kan liksom komma och gå hursomhelst utan att komma försent eftersom det tar ungefär 3 min att gå till skolan från mig ^^ sen har jag fysik i typ... 1 h och  40 min. not cool. sitter och käkar friterade kycklingklubbor :D mmmmmh så gott. fan vad tjock jag känner mig, hehe. efter skolan ska jag och snygg keso dra till ica och handla :D hade ingen mat så kunde inte käka frukost imorse :( jag vet inte vart ica ligger heller dessutom, men enligt mina bollnäsvänner så bor jag tydligen riktigt nära ica. HAHAH x) WHO KNOWS?!



it is always worth struggling, the key is in the journey.

s

jag med :)

usa för allt shopping och vädret;)

DATE 2009-01-20 TIME 14:02:38
WEBSITE: http://coconutkiller.webblogg.se/
Anonym

heeh jaja den är faktis sjukt bra!

DATE 2009-01-20 TIME 15:45:42
WEBSITE: http://beeauty.blogg.se/
ĸαјѕα αηснιее неηяіĸѕѕση♥

sv: haha men du är ju cool ;) du behöver nt skoja :D hahah de stämmer ju ^^

DATE 2009-01-20 TIME 16:32:58
WEBSITE: http://missobsessive.blogg.se/
Anonym

what's up? Maritta här. Skriver i bloggen "En blattes liv"

Check it out.

www.marittas.blogg.se



Smell ya later!





PS: din blogg var verkligen färgglad :P

DATE 2009-01-20 TIME 17:32:42

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0