you ask i answer

-.-.-.DATE 2009-03-21 TIME 20:31:53
time to reply to your comments! (de utan blogg)


linnea:

Hur ändrar man tema på sin blogg? och så attman kan få många bilder där uppe?

svar: du ändrar tema genom att klicka på DESIGN fliken, sen på TEMA. om du menar min header så kan du kolla här.


Felicia:

omg, VACKRA ÖGON! & ÖGONFRANSAR! hur får du dem så långa? eller är dem naturligt långa? & vilken mascara använder du? Hur mkt kostar den? och vart köpte du den?

kan du göra ett inlägg där du skriver exakt hur du sminkar dig? =D

du äär jättteeeeeeee muchooooo sööööööt :<
JEALOUS :(

Puss


svar: åhh tack så jättemycket!! vad du är gullig :] hihi. mina ögonfransar är ganska långa i vanliga fall men med mascara blir dom ännu längre^^ jag använder olika mascaror och har en hel del favoriter. jag ska lägga in dom i ett annat inlägg senare. annars kan du kolla in min beauty kategori där jag har skrivit lite om smink, sminktips, bl.a mascara och sånt =) javisst kan jag lägga ut ett inlägg om hur jag sminkar mig, hehe. inte för att jag sminkar mig på nåt speciellt sätt, but sure :D stay tuned^^

Jag:

euuuw fjortis

svar: two words: definiera fjortis?


miztha

Förlåt för att jag skriver men det känns som om jag måste få ut allting. När jag undrade över vilken anledning till varför du hade tänkt "på att göra slut" och du sa för jag var arg/sur på dig. Då fick jag klart för mig att det här var slutet, slutet på allt vi byggt upp dessa 7 månader. De korta stunderna med dig, och stunderna via telefonen, bara den lilla delen av mitt liv har varit den bästa. Jag ångrar verkligen ingenting, jag tänkte alltid: om det inte är du, är det ingen. Jag nämnde också att jag inte kommer älska dig längre efter en stund, men där hade jag faktiskt fel. I två år har du alltid funnit där någonstans i mig och när någon frågar när vi blev tillsammans så ville jag bara svara, för 16 år sen. När min flickvän föddes helt enkelt. Det här har förstört mycket av vår vänskap, och jag tror nog att om några år att det kan återuppbyggas om vi fortfarande håller kontakten, men jag är är rädd att det inte blir så, tvyärr. Mina planer var ett liv med dig, det var så äkta, jag ville inte dö, jag var orolig och pessimistisk om saker som hände mig. Jag ville bara inte förlora dig. Jag hoppas verklgien att du åtminstonde kan uppfylla alla dina drömmar tillsammans med någon annan och att du fortfarande kämpar i skolan och blir något fantastiskt :'( jag ville vara den enda i ditt, jag ville inte låta någon annan vara en del av ditt liv, jag var självisk, ville ah dig för mig själv. Trots alla andra tjejer, trots distansen och alla svåra situationer vi gått igenom så har jag aldrig tvivlat på det sätt som jag tänker. förlåt om jag varit elak mot dig, förlåt för all den tid du spenderat på mig, jag hoppas du har det bra i framtiden :'( Hoppas att du får barn med en underbar man som kan försörja dig, ta hand om dig på det bästa sättet någon kan få. En gång i tiden, bara för cirka 24 timmar sen så ville jag vara den mannen, han som vaknar vid din sida när du vaknar, han du hade drömmar om att åka runt hela världen. valentino & valentina, för dem skulle vi ha berättat vår livhistoria, historiskt. Vi skulle kunna jobba som modeller båda två, du som sångerska och jag som rappare, dansare. :'( kan itne skriva mer, klarar inte skriva mer, jag älskar dig, och om 2 år så älskar jag fortfarande dig, jag vet det. we were meant to be.. hejdå.

DATE 2009-03-30 TIME 22:08:01
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0