it was wrong to put my heart out there, now i feel so empty and cold. must be something in the atmosphere, to make me act against what i've been told

-.-.-.DATE 2010-10-28 TIME 11:11:00
1. pumps, 5th avenue cindy crawford collection 2. nagellack (ridge filler base coat & white french manicure), viva la diva 3. läppstift nr 142 poppy coral, isa dora 4. ögonskugga nr 437, maybelline


där uppe ser ni allt som jag köpte igår. kan ni tänka er, JAG köpte minst av alla oss tre. ehh DO I HERE APPLAUSE?! värsta duktigt av mig. men faktiskt, det känns som om det var EVIGHETER sen jag köpte nånting... så i figured, why the hell not liksom!? det fula är att jag, eve och sabe köpte likadana pumps hahaha! jag och eve köpte även i samma storlek så hon kom hem med två högerskor och jag kom hem med två vänsterskor... YIPPIEYAY...

haha. middagen igårkväll var supermysig! sen blev det partyparty. det var askul i början sen ba.......... blev man ju lite disssad då hähähäh. tur att man har underbara vänner som kan keep my head up. från och med nu ska jag bli nunna och leva mitt liv i celibat... kommer bli awesome! 


får ett samtal från eve:
jag- tjjaaa
eve- hallåå har du öppnat din låda eller? (hon menade skolådan)
jag- nej??
eve- men gör det, öppna den bara
(några sekunder senare...)
jag- ASSÅ JAG HAR TVÅ VÄNSTERSKOR!!!!!!
eve- hahaha, jaa asså jag har två högerskor!!!

Ida we

Jag testade att tidsinställa först igår jag :) Men det är ändå en bra funktion! Snygga skor!

DATE 2010-10-28 TIME 16:36:34
WEBSITE: http://idawe.blogg.se/
jenny

nej men vad säger du:) skit gott ju haha:D

DATE 2010-10-28 TIME 17:23:41
WEBSITE: http://jenilikes.blogg.se/
matilda

snygga skor, läppstiftet verkar superfint! :)

DATE 2010-10-28 TIME 17:49:27
WEBSITE: http://annamatiildas.blogg.se/
annadang

Sv: Nee, jag vinner aldrig heller! Haha, där ahr vi något gemensamt.

Nu satsar jag bara på din tävling haha! Hoppas att jag vinner nu! :)

DATE 2010-10-28 TIME 19:01:51
WEBSITE: http://annadang.blogg.se/
Sanne

snygga shoeees :D!

DATE 2010-10-28 TIME 19:18:52
WEBSITE: http://shutupandletmego.bubbleroom.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0