i can't stand how much i need you

-.-.-.DATE 2011-07-24 TIME 23:24:54
heeeej. sitter och äter muffins och dricker saft och läser igenom alla era kommentarer. ni är sååååå gulliga! ber om ursäkt för att jag inte kan/hinner svara på era frågor och så... har så fullt upp.

till er som är intresserade av florida-dilemmat:
det är så att jag kan åka dit precis när jag vill och jag vet att jag alltid kommer ha jobb som nagelterapeut eftersom jag har släkt där. så eftersom jag ändå inte har nåt att göra fram till januari så tyckte mamma att jag skulle dit och jobba lite, kanske är lika bra liksom. fast jag vet inte om jag är redo att åka iväg i 3 månader just nu... kommer sakna min familj! det var någon som undrade om det egentligen var den verkliga anledningen och ska jag vara ärlig så kanske det är pga nånting annat också... men bara kanske. eller ja... jag är inte riktigt säker. :) fast mer än så tänker jag inte säga. har iallafall världens beslutsångest! :(

lysaan*

jag tycker att du ska göra det, själv är jag i usa just nu och jobba i en nagelsalong för min moster och har varit här i över en månad nu och kommer vara här sammanlagt i två månader och tror mig tiden går fort! Kan knappt fatta själv att jag ska åka hem snart :)

DATE 2011-07-25 TIME 02:36:04
WEBSITE: http://lysaan.blogg.se/
Anonym

Kärlek inblandat? :p kan tänka mig isf vrf du har beslutångest, men om det bara är p.g.a familjen tkr jag lätt att du ska åka! önskar att jag också fick en sån chans :)

DATE 2011-07-25 TIME 12:31:53

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0