my biggest mistake wasn't falling for you. it was thinking you had fallen for me too

-.-.-.DATE 2012-04-17 TIME 15:58:20


jag älskar juiceverket!!! dom har så himla goda & annorlunda juicer. fast erkänner att jag hänger där mest för andreas wilsons skull... heheh. vill ju också se han! jävla tina som har sett han flera ggr:( jag går till och med en annan väg till skolan för att jag ska kunna kika in där och se om han är där hahhahaha!! jag vet, lite stalkerish...

Anonym

Hej Mi, tänkte att du kanske vill veta att Robin dinh nguyen har fått 4 års fängelse. http://www.swedenconfidential.info/2012/02/07/annu-en-flicka-forstord-av-sveriges-mangfald/#more-5498 Tänkte att du kanske ville veta eftersom han är din barndomskompis och för att du har varit tillsammans med honom. Hoppas dock bara att han inte behandlade dig så som denna tjejen!

DATE 2012-04-18 TIME 17:29:12
MIMI

men guuuuuuud!!!tack så himla mycket för att du talade om dt för mig!

DATE 2012-04-20 TIME 00:04:29
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0