change your thoughts and you change your world

-.-.-.DATE 2012-10-05 TIME 18:39:14
1. halsband från ur&penn 2. jacka från new yorker 3. heels från belle shoes 4. kängor åt min lillasyster (6år) från skopunkten


hej! har spenderat dagen på kista gallerian med ann&chien. skulle inte shoppa utan bara vara shopping buddy åt ann, men kom ju ändå hem med något som vanligt.. får leva på nudlar hela månaden hahaha. måste vara världens bästa storasyster som köper skor åt syster min. hihi. nu ska här fixas innan det blir öl.

ladymuffin

snygga klackar!

DATE 2012-10-05 TIME 19:01:34
WEBSITE: http://ladymuffin.blogg.se
Linda

Så jääävla snygg jacka! Sitter den bra? Hur mycket kostar den förresten? Funderar på att checka in den jag med :D

Svar: min är strl 36, jag har egentligen 34, så den sitter lite löst... ville verkligen ha den så köpte den ändå haha. den kostade 399:)
M I M I

DATE 2012-10-06 TIME 00:09:47
WEBSITE: http://lindadoos.blogg.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0