it's giving your heart to somebody, that's the hard part

-.-.-.DATE 2012-10-22 TIME 13:04:16

new in: ring & handsmycke från gina tricot (30 kr totalt! helt otroligt!!!)


ledsen för sån seg uppdatering. har byggt så mycket naglar och umgåtts med vänner att bloggen försvunnit lite. men jag lever. mitt hjärta lever, otroligt nog. i helgen fick jag höra något som kändes som ett slag i magen. jag ville falla ihop. men jag stog kvar. jag håller ju på att komma över h o n o m och jag är så jävla nära, men ännu inte riktigt där. jag faller alltid tillbaka och då får jag börja om.

Mandis

Hej
Känns lite som om vi är i samma situation.. Jag faller jämt tillbaka precis när jag tror att jag kommit över honom. Kanske beror det på att vi fortfarande håller kontakten.. Perioder där han är helt gone så mår jag skit, men efter ett tag vänjer jag mig och det går bra. men sen plötsligt hör han av sej jätteofta igen...och sådär fortsätter det.
Har du och han också kontakt? Vad gör att du faller tillbaka?

Ps gillar din blogg :)

DATE 2012-10-22 TIME 15:14:13

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0