standing at the edge of the unknown & never felt more home. restless children, curiosity burning in their eyes. a pocket full of promises, "the first step will change your lives."

-.-.-.DATE 2012-10-18 TIME 00:42:00


har packat som en galning nu på kvällskvisten och alldeles säkerligen har jag packat på tok för mycket. som vanligt. varför är det så, att man packar ner tio saker men bara använder tre? hursomhelst så ska jag&jocke fara hem till norrland imorgon. jag kommer vara hemma i 2-3 veckor, så himla skönt! vet ni vad jag ska göra som jag har längtat sjukt mycket till? PLOCKA KANTARELLER! åååå så gott&mysigt! hihi.

vilma ♥

ÄLSKAR din hårfärg! Har alltid velat ha så rött hår men vet inte om jag vågar...haha! Du passar verkligen i det. :)

DATE 2012-10-21 TIME 17:37:03
WEBSITE: http://vilmaaanderberg.blogg.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0