give yourself a treat

-.-.-.DATE 2008-12-10 TIME 23:13:46
ligger i sängen och är pissnödig som fan. har hällt i mig en massa vatten idag. orkar inte gå på toa heller. hhehe. snart så. stannade hemma idag för kände mig sjuk. jag är JÄMT sjuk! jävla immunförsvar, gå & dö. måste julshoppa lite mer snart. har faktiskt inte köpt julklappar till någon ännu (a) hehehe. har treatat mig själv bara, don't forget to love yourself right? haha. men ska snarrrt. då blir de gävle med syster tror jag. har ni handlar några julklappar ännu då? isåfall, vad? behövr tips. hahaha. ^^



linne: abercombie & fitch, 3 för $15 tror jag
mjukisbyxor: abercrombie and fitch, $25






luck might be just around the corner.

någon!

ett paket super fina kondomer till dig själv.

DATE 2008-12-10 TIME 23:42:49

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0