i might be over my head but at least i'm something

-.-.-.DATE 2008-12-11 TIME 23:48:15
idag gick jag och matilda och hämtade mina nycklar till lägenheten. det snöade som fan! inte kul :( men vi vill väl alla ha en white christmas eller? =D wiihoo. hursomhelst så gick vi fel iallafall.

jag- ehh.. hej, jag ska hämta nycklarna..
tanten i receptionen- nycklarna?
jag- ja, till min lägenhet.
tanten- ??
jag- vaddå, är inte det här bollnäs bostäder då?
tanten- nej, det är på andra sidan vägen, runt hörnet.

hehe, whooopsi x) men vi kom rätt sen iallfall. min hyresvärd är ju skitgullig :') snäll är han. sen försökte han vara seriös, men han sa fel och märkte det inte ens!! han sa "jag är hård men orättvis", tror han menade rättvis.... hahahaha. aja, sen gick jag & matilda upp och kollade in min lägenhet. vi fick problem med att få ut nyckeln ur hålet men proffsmatilda fixade det. sen när jag öppnade dörren vällde en MASSSSSSA JÄVLA post  ut i porten. så matilda sätter sig ned och börja sortera bland posten, sen kommer brevbäraren och ger henne en fet hög med ÄNNU mer post och hon ryckte bara till sig dom. så jag fick komma in där och säga tack. någon måste ju vara artig. hahaha.



utsikten

imorgon ska skolan ha lucia. alltså ingen sovmorgon. ta dom i röven -.-


take chances that are given to you, they are given to you for a reason.

jen

guh va kul :) flytta hemifrån ?

DATE 2008-12-12 TIME 11:45:22
WEBSITE: http://gadn.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥