i see little stars through my window

-.-.-.DATE 2008-12-03 TIME 21:53:24
för nån dag sen var pappa & hängde upp en hel ljusslinga runt typ hela huset nedanför taket. mitt på kvällen när det var skitmörkt hade han gått ut & med en stege & en hammare. haha det var skitfult x) men det är jättemysigt. sen har vi skaffat en liten gran på framsidan av huset. satt på kvällen & skrev ned en massa små quotes i min rosa notebook. sen kollade jag på gamla bilder som jag hade ritat/målat och bestämde mig för att rita en till bild. vad det blev vet jag då inte, ett öga hade det tänkt bli men ja... hahaha. skratta inte bara x)





let the lights embrace your soul, let the christmas spirit rule your all.

kkajsaa

haha aa dt tkr jag verkligen :) <3

DATE 2008-12-03 TIME 22:03:27
WEBSITE: http://amusement.blogg.se/
Filé

snyggt! :D

DATE 2008-12-03 TIME 22:03:38
WEBSITE: http://ssoundeffects.blogg.se/
yiyi

fint du ritar!!

DATE 2008-12-04 TIME 17:07:57
WEBSITE: http://baabyduck.blogg.se/
Anonym

snyggt

DATE 2008-12-05 TIME 19:06:06

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0