i see you in every passing face

-.-.-.DATE 2008-12-06 TIME 20:23:27

känner mig extra sentimental idag. eller. hela veckan faktiskt. och förra veckan. trodde att det skulle gå uppåt ett tag. men nu har det gått ner igen. jag är jävligt bra på att hålla allt inne. jag borde bli skådespelerska. eller inte^^ kollade dessutom på titanic nyss. grät som en jävla snorunge. kände en stor klump i bröstet. stiliga jack försvann :( blev så leeedsen. fan. är fortfarande depp. vaaarföööööör!? :| spolade tillbaka till den delen då rose släpper taget om hans hand, sen slukas han sakta upp av mörkret. ååh :'( tillät mig att gråta flera gånger. ohh well, ska iväg och koka upp lite glögg & fortsätta min extremt deppiga lördag...
- jag vill ha choklad... :(






trying to stop myself from falling back to the ground.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥