i tried to read it but i couldn't follow the lines

-.-.-.DATE 2008-12-25 TIME 14:00:39
julafton var riktigt kul! den avslutades med karaoke hemma hos lisa. alla ungdomar satt i vardagsrummet och körde karaoke på VIETNAMESISKA! tänk er, jag kan INTE ens läsa vietnamesiska. det var så sjukt fult så jag måste bara skratta lite... hahaha. okej, i'm done. jag kunde iallafall två låtar. fick börja med en som jag hade hört många hånger förrut redan, tror den heter nånting moi nguoi mot noi. det var värsta pinsamt. jag fatta inte ens vad jag sjöng om. haha. men det var kul. sen sjöng jag en annan låt med lisa som jag inte vet namnet på, men aah. vi ägde ut alla killar iallafall. dom sa det själv, dom passade runt micken till den bästa hela tiden, men vi ägde ut dom iallafall. girlpower fo sho ;) måste lära mig läsa på vietnamesiska så jag kan sjunga ännnuuu mer. muwhaha (a)
hur var eran jul?


raise the bar and challenge yourself


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0