i'm afraid to lose my heart

-.-.-.DATE 2008-12-15 TIME 22:28:24


stannade hemma idag eftersom hostan fortfarande är kvar, och det är jobbigt att plugga då :) istället åkte jag med mamma och pappa till birsta city och shoppade för fullt. ännu mer julshopping! besökte monki men det var slut på dom där söta eskimåskorna som jag bloggade om innan. satan i gatan vad arg jag blev :( men aah, en hel del julklappar blev det iallafall. tror jag börjar bli pank snart fan. jag & mamma köpte iallafall sex par skor sammanlagt :) men bara luuugn, inte alla till oss of course! sen såg jag skiiiitmånga snygga klänningar lite överallt, ett problem: THE SIZE!!! alla klänningar jag hittade fanns de bara storlek 36, 38, 40 etc kvar. dom flesta fina hittade jag på gina tricot och MQ. fast ja, min storlek fanns ju inte... -.- kom hem vid tio ungefär. jag tror att julshoppingen är klar för min del :) hur är det med eran julshopping då?


if you believe in something, then there's no better way to prove it than fight for it.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0