i'm ready for my tiny samples!

-.-.-.DATE 2008-12-03 TIME 22:04:13
visste ni att om ni är intresserad av någon produkt på eleven.se så kan ni maila dom om att få prover hemskickade i brevlådan? oftast säger dom ja. själv mailade jag eleven.se för någon dag sen där jag bad om en massa prover av produkter som jag var intresserad av. fick mailet igår där dom svarade att dom skulle packa ned prover åt mig & skicka iväg det så fort som möjligt. yay! jag väntar desperat på mina prover.






det här frågade jag efter:
Mario Badescu Special Healing Powder,
Joey New York 4 in 1 Foundation for Oily Skin (Light/Medium),
CLEAN Baby Girl Eau de Toilette,
Library of Fragrance HotKiss, Double Trouble ,
Library of Fragrance Kahala, Hawaiian Vanilla,
Library of Fragrance Necco Sweethearts, Be My Valentine




nu får vi se om jag får allihopa =D wihoooo! 


susan

:O tack för tipset snygging :D

DATE 2008-12-04 TIME 16:40:38
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
...

fast du komemr nog ändå betala ngt för att gå och hämnta posten ?

DATE 2008-12-04 TIME 18:41:39
Anonym

fast du komemr nog ändå betala ngt för att gå och hämnta posten ?

DATE 2008-12-04 TIME 18:42:14
hanna

kostar inget om dom ska skicka prover va ? :o

DATE 2008-12-04 TIME 19:23:19
mimiiiilicious

jag har inte hört nånting om några kostnader. men om det är så att jag måste betala, så är det ju frakten isåfall. men proverna är helt gratis. mitt paket borde komma på måndag eller imorgon (fredag), kostar det något så säger jag till :)

DATE 2008-12-04 TIME 22:32:28
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0