innocent lives, broken souls, will they survive?

-.-.-.DATE 2008-12-01 TIME 23:34:46
idag var det internationella AIDS-dagen i think. vi samlades i aulan (sovmorgon för mig! glömde bort att vi hade klassråd, hehehe) sen snackade dom en massa & visade en film. det var riktigt intressant! hon tanten som snackade gjorde bort sig litegrann, hon såg lite fundersam ut och sa tyst för sig själv: ljusdal... oj, jag måste tänka nu, i vilken stad är jag i? sen sa hon: ja, iallafall det finns ju många HIV positiva här i Ljusdal också, AND THE CROWD GOES WILD!!! alla börjar skratta & hon fattar ingenting. sen säger en massa: DU ÄR I BOLLNÄS FÖRFAN!! bollnäs ligger liksom ca 1h från ljusdal. haha. poor lady. sen efter det hade dom ställt ut ett KONDOMHJUL. hehehe. man måste svara en fråga som var könssjukdoms relaterad, sen om man svarade rätt snurrade dom på kondomhjulet och så fick man en kondom :D jag fick tre. yeeaah (h)
när vi slutade lektionen fick jag springa som fan till tågstationen för att jag skulle hinna köpa refill kort till telefonen. men dum som jag & matilda är så skulle vi gå ut genom en utgång vi trodde låg närmare, men den utgången var fan längst bort på skolan så vi fick typ springa tillbaka. eller jag sprang, matilda.. jaa, vettifan vad hon gjorde. haha. ååh justee! jag var EN POÄNG ifrån VG på matteprovet!! vet ni hur skönt det kändes eller?! NÄSTAN VG FICK JAG! helt otroligt va glad jag blev!! WIHOOOOOOO LET'S CELEBRATEEE!!


the question is not about understanding
it's about questioning the things you don't understand

cuong

jaha, nu hänger jag med! XD

trodde du syftade på parfymen haha

DATE 2008-12-02 TIME 09:48:27
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
Sara

Sv: Visst? De har sjukt fina kläder! Synd att man inte bor i USA..

DATE 2008-12-02 TIME 16:23:51
WEBSITE: http://soerens.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0