international baccalaureate

-.-.-.DATE 2008-12-04 TIME 22:59:54


igår var jag ju på informationsdag för alla IB-elever där man fick information om de olika ämnen som man ska ha i tvåan. Det är meningen att man ska välja ur 6 grupper, ett ämne ur varje grupp. lyssnade inte så speciellt mycket faktiskt & så sa jag till min kompis: ''varför bry sig nu? det är flera månader kvar innan vi ska välja våra ämnen. orka lyssna nu, vi kommer ändå få mer information senare''. fick värsta bakslaget idag!! IDAG fick vi vårt valpapper & vi ska ha valt tills den 15 december, så jag tänkte liksom ooh shit daaamn -.-

dessa ämnen valde jag, men kanske ändrar senare:
(symboler: HL-high level, ST-standard level)


  • svenska HL
  • antropologi ST

  • bild HL

  • engelska a2 HL

  • kemi ST

  • matte studies ST


funderar på att ta antropologi och matte i HL. hmm... frågan är om jag kommer klara av det. haha.


the slightest change can make the biggest difference.


lisa тяiин ´

den symbolen förföljer mig verkar det som :'D är det bara TOK som man har gemensamt med sin klass i 11an och 12an elr?

DATE 2008-12-05 TIME 12:43:00
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥