oh boy, i've missed you so

-.-.-.DATE 2008-12-09 TIME 23:54:45
idag fick jag och matilda en bloggmoment. wihooo HALLELUJAAAH! meeen. let's start from the beginning, now shall we? vaknade, satte mig på tåget, missade nästan min avgång, stack till skolan blbalblababaa. jag & matilda satt i en lång korridor och gjorde en massa övningar. de var våran träning för dagen. haha. vi typ satte benen i kors, ni vet när man lägger upp BÅDA benen på låren, alltså kan inte förklara x) sen drog vi oss upp genom att dra i varandras armar. sen skulle vi gå upp i brygga men jag gjorde snett så fick asont i ryggen. hahahaha skitfult x) sen hände en massa saker blablabla. men nuu to the blogmoment!!! jag har hittat min favoritmacka!! matilda också! kyckling curry röra i muslie bröd eller hur de nu stavas. mmmh, heaven!! dyr som fan, en liten fjutt för 58 :- , men jag & matilda är ju enligt folk så bortskämda så aah.... då får man äta sådär. HAHHAHA x) elller vad säger ni folk?

pratade med matteläraren också. han tycker att det har gått UPPÅT för mig i matten. aah, det låter ju lovande! jag tror jag ska välja mathematics SL (den svårare) i tvåan. heheheh.

pratade just med lisa om julklappar. jag ska köpa nånting till henne & hon till mig. till elin ska jag köpa kondomer. hahaha. sen nåt mer då. men hon ville ha dom iallafall. dom ligger i skitsöta boxar! tre stycken i en för 35 :- hihi.


lovebox- söta va?

måste bara påpeka att jag saknar och älskar min robin =D


what we do shapes what we are.

cuong

sv: asg, jag skämtade ju bara ^^



men förra årets framsida till katalogen var liksom ritkigt snygg, en kille från min gamla skola hade ritat med bläck... massa figurer, texter och sånt, och allting föll in till en helhetsbild :O

DATE 2008-12-10 TIME 21:23:36
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0