so sick (det är sant)

-.-.-.DATE 2008-12-27 TIME 14:32:27
jag blir fanimig SJUK JÄMT! det är so not hella tight -.- det var två veckor sedan jag var sjuk sist. tror jag har fått nåt virus... som lisa hade för ett åt sen. hon var borta från skolan i en månad.

lisa- jag har nyss vart på sjukhuset
jag- vaa, vad sa dom?
lisa- att jag har fått nåt virus eller nåt
jag- VAAA KOMMER DU DÖÖ?!!


haha. lite okunnig var jag då ^^
men på vintern blir jag jämt förkyld typ. det är hemskt :( jag brukar veta när jag börjar bli sjuk, jag brukar få vissa TECKEN.
högra ögat blir fucked up. (tårar rinner och det blir rött, sen lite svullet ibland)
jag blir täppt i högra näsborren
blir döv i vänstra örat
jag ligger och latar mig på golvet i vardagsrummet & är EXTRA trött
går runt i vit morgonrock 24/7

så med andra ord ser jag ut som ett levande freak... typ, einstein.. eller vänta, einstein var ju den smarta. hehe glömde, jag mena frankenstein.. ^^ - it was an honest mistake.


sometimes sacrifices are needed to achieve something better

cuong

sv: visst är det sweet? :D

DATE 2008-12-27 TIME 16:12:32
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
linda

åhh vilken sötnos du är! <33

DATE 2008-12-27 TIME 17:32:00
WEBSITE: http://lindaass.blogg.se/
lilly

cute!!

DATE 2008-12-27 TIME 18:05:41
WEBSITE: http://tval.blogg.se/
linda

gott nytt år! <3

DATE 2008-12-31 TIME 18:33:52
WEBSITE: http://lindaass.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0