sweet little secret open your eyes

-.-.-.DATE 2008-12-06 TIME 14:02:13

städade hela mitt rum imorse & hittade en massa skräp. bland annat tuuuusen (okej, överdrift... but you get the point!) shoppingkassor. haha, det var helt otroligt. inte sånna plastpåsar, utan kassor. jag samlade på sånna förrut, sen har dom legat & skräpat längst upp i min garderob, heheh. sen en massa andra saker. typ en gammal dagbok (skitfin!), den är lila lurvig med en nalle puh på framsidan :) började bläddra lite i den & skrattade som fan. jag ska dela med mig två grejer som jag har skrivit:

" Maria är dum. men bara ibland. hon gullig är också. när hon har ätit upp sitt

godis så tigger hon av mig. men hon får inget. bara pyttelite. när jag är borta tar hon av mig. när jag kommer hem så slår jag hon.
"



" Jag minns att vi planterade tulpaner i tvåan (2:an). och jag minns att jag har

varit bästis med dumma elaine wallin. hur kunde jag. jag kanske var knäpp. eller gjorde hon mig det.
"


haha. ganska fult. men tänk också på att jag var liten (a) kanske trean, fyran, femman eller nånting.


save your memories, they can keep you alive.


P A U L I N

svar: sant sant sant! han gör ingenting för henne. varför vill man ha en kille som specner i sitt liv? han stöter ju bort alla hennes närmaste. hennes kompisar, hennes mamma och hennes syster! och mer, men jag vet inte om du har sett, så ska inte avslöja :P

DATE 2008-12-06 TIME 14:18:05
WEBSITE: http://paaulin.blogg.se/
P A U L I N

svar: ja jag tänkte väl de :P jag följer i samma takt som i USA, så nej jag ska inte avslöja något. jaa lite likt faktiskt! han är alltid en asshole och alltid sarkastisk av sig! aldrig kan han vara seriös.

DATE 2008-12-06 TIME 14:33:07
WEBSITE: http://paaulin.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0