volume master by björn axén

-.-.-.DATE 2008-12-10 TIME 23:45:01

för er som har platt hår men vill ha mer volym och som ännu inte investerat i en volume master bör göra det nu! dom är grymt bra & väldigt värd priset. den jag köpte kostade någonstans runt 600 kronor tror jag. fast har nästan aldrig använt den. har inte behövt eftersom mitt hår redan har volym pga min permanent.

gör såhär:
1. borsta ut håret
2. ta översta ''lagret'' med hår och sätt upp det i en toffs (detta håret ska inte ehhh.. volymas. HAHAHHA)
3. ta sedan slinga för slinga på håret under (men gör bara närmast rötterna) för att få ännu mer effekt så kan du tuppera håret först
4. när du är klar; spraya med hårspray, släpp sedan ner det översta håret,och: VOILA =D 

jag är skitdålig på att förklara, men hoppas att nån smart själv fattar vad jag snackar om. hehe.


Anonym

ooh, funderade på att köpa sån :D

DATE 2008-12-11 TIME 15:37:23
nilla

älskar björn axéns hårprodukter!

har även en björn axén plattång hemma.

DATE 2008-12-11 TIME 18:58:17
WEBSITE: http://nnnilla.blogg.se/
♥ nina

btw, kommentaren ovan är från nina. såg nyss att mitt namn inte står med :P

DATE 2008-12-11 TIME 22:49:21
WEBSITE: http://ninadang.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0