we took the chance, so sue us

-.-.-.DATE 2008-12-12 TIME 00:09:48
mååste bara klämma in att jag & matilda ska få göra en makeover på en tjej i våran klass. hahahaha. sååå grymt kul de kommer bli. ingen aning när de kommer bli av faktiskt. vi bara satt där och så sa jag- celicia, vet du att du skulle sett skitbra ut i brunt hår?
celicia- hm... jag har faktiskt tänk att färga det nångång. men vet inte när
jag- matilda kan färga på dig, hon är skitbra
matilda- neej, mi kan klippa dig, hon är jätteduktig
celicia- kan du klippa?!! du kan få klippa mig
jag- jaa alltså du skulle se skitbra ut i lugg med
matilda- jaa, du borde klippa lugg!!
celicia- aah ni kan få göra de på mig
jag & matilda tänkte inombords (YEEESS!!!!!!!!!!!)

det fula är att vi planerade att säga sådär... haha. och det gick hem!! WIHOOOO!!
fan vad kul.
vi är så fula. haha.


Gaby

Lol, menar ni seriöst ? såg inte ut så iallafall =P

verkade som ni var faktist oseriösa o försökte skoja med henne, lool ... XD







DATE 2008-12-12 TIME 17:45:07
mimilicious ♥

Gaby- hahaha. nej, vi vill faktiskt göra en makeover på henne. fast allt det vi hade sagt, jag och matilda, hade vi planerat att säga. bara det att hon inte visste om det (a)

DATE 2008-12-12 TIME 18:11:27
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
jen

sv: aha va kul :)

yee alla tummar för Alice :)

DATE 2008-12-12 TIME 20:16:05
WEBSITE: http://gadn.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0